Deportivo Alavés Athletic Bilbao Atlético Madryt FC Barcelona Celta Vigo Eibar Espanyol Getafe Granada Leganés Levante Mallorca Osasuna Real Betis Real Madryt Real Sociedad Sevilla Valencia Valladolid Villarreal

Zapowiedź 28. kolejki

Caranthir10 @14.03.2014 | Przeczytano 3067 razy

Zapowiedź 28. kolejki

28. kolejka La Liga stoi przede wszystkim pod znakiem pojedynków drużyn z Kraju Basków. Znów brak spotkania, które swoim potencjałem atrakcyjności wybijałyby się ponad wszystko, dlatego też proponujemy trzy spotkania, które naszym zdaniem jawią się jako najatrakcyjniejsze.

Atletico MadrytEspanyol. Sobota, 22:00.

Po efektownym zwycięstwie nad Milanem w tygodniu piłkarze Diego Simeone powinni siłą rozpędu zgnieść także Papużki, ale wygrany mecz w tygodniu może być jednocześnie ich hamulcem. Zmęczenie, które mają prawo odczuwać zawodnicy Rojiblancos jest szansą dla zespołu z Barcelony na wywiezienie korzystnego rezultatu z Calderon. Lecz jest to nadzieja niewielka i tylko poparcie jej tytaniczną pracą, koncentracją i skuteczną grą. W innym wypadku nie ma szans na to, by cokolwiek ugrać na jednym z najtrujdniejszym stadionów Hiszpanii.

VillarealAthletic Bilbao. Niedziela, 21:00.

Pojedynek bezpośrednich rywali w tabeli, który dla Basków może nie mieć aż takiego znaczenia jak dla podopiecznych Marcelino, którzy porażkę w tym meczu mogą okupić utratą piątego miejsca w tabeli, jeżeli swoje spotkanie wygra Real Sociedad. Walecznie Baskowie mają aż dziewięć punktów przewagi nad Żółtą Łodzią Podwodną i to oni mają przewagę psychiczną przed tym starciem. Z kolei Villareal powinien zaatakować bez żadnych kalkulacji z wiarą w zwycięstwo od pierwszych minut. Ten mecz może z pewnością kandydować do miana najatrakcyjniejszego widowiska tej kolejki, jeżeli tylko obie drużyny pokażą pełnię swoich możliwości.

Real SociedadValencia. Poniedziałek, 22:00.

Nietoperze kontynuują swoją walkę o powrót do elity ligi i kolejnym celem na ich drodze jest drużyna Jagoby Arrasate. Zwycięstwo nad drużyną z San Sebastian na ich stadionie może być kamieniem milowym do miejsca premiowanego grą w pucharach i Los Che pod egidą Pizziego mają szansę ten cel osiągnąć. Z kolei Baskowie z San Sebastian mają wielką szansę na objęcie piątej pozycji w tabeli, jeżeli swojego meczu nie wygra Villareal. Jeden punkt różnicy pomiędzy tymi zespołami jest ogromną motywacją do walki dla piłkarzy RSSS i gwarancją pełnego zaangażowania.

Unibet zaprasza do obstawiania wyników meczów. Jeżeli chcesz spróbować swoich sił, to załóż konto już teraz.


Źródło: Własne

Tagi: Athletic Bilbao, Atletico Madryt, espanyol, Real Madryt CF, Real Sociedad San Sebastian, Villareal CF

Komentarze (50 opinii) Obserwuj Dodaj opinię

dodano: 22.03.2014, 21:18, #1 Vusapion
Tak, tak Joxer głupota wszystkich którzy mają inne zdanie niż ty jest ogromna, ale jak dobrze, że jest ktoś kto " niesie światłość ".
dodano: 22.03.2014, 19:30, #2 Joxer
Vusapion

Rozbawiles mnie do lez swoja glupota.

A o to dowody na to ze sam nie umiesz czytac ze zrozumieniem i komus zarzucasz cos co sam robisz. I to sie nazywa bycie HIPOKRYTA a nie to co piszesz o mnie. Oto dowody:

Cyt.: "Dałeś do porównania kilku piłkarzy i tylko jeden jest bliski wiekowo Jese, a reszta to piłkarze kręcący się blisko 30. Nikt z twojej listy nie gra na pozycji Rodrigueza, więc argument bezsensowny."

A to ja napisalem:

"Moglbym tak jeszcze wymieniac i wymieniac i za kazdym razem beda to zawodnicy, ktorzy bardziej zasluzyli od Jese i jakos nie dostali powolan."

Teraz przetlumacze Ci tak jak tlumaczy sie 5 letniemu dziecku bo widze ze jednak trzeba skoro nie rozumiesz jak Ci sie pisze normalnie. A wiec tamto to byly tylko PRZYKLADY i moge Ci jesli chcesz wymienic jeszcze kilku innych zawodnikow, ktorzy zasluzyli bardziej od Jese na powolanie. NIE WYMIENILEM ICH TYLKO DLATEGO ZEBY NIE ZABIERAC MIEJSCA BO I TAK PISZE DLUGIE POSTY. Ale jak chcesz moge Ci zaraz liste podrzucic. Wolisz lewo czy prawoskrzydlowych bo o ile pamietam Jese gra na obydwu skrzydlach. A skoro tak to widac ze Twoja wiedza o La Liga poza Real nie siega bo Xabi Prieto swietnie gra na prawej flance co zreszta bylo jego nominalna pozycja zanim nie zostal przesuniety do srodka zeby zrobic miejsce Veli.

To jest jednak o wiele lepsze:

Cyt.: "Do reprezentacji Hiszpanii wielkie postacie jak Raul i Torres trafiali w wieku 19 lat zaledwie, a zagrali 2/3 sezony z czego większość była niepełnych."

To jest argument na poparcie mojej tezy czy Twojej??? Bo chcialbym wiedziec tak z ciekawosci gdyz troche nie nadazam za Toba. Bo o ile pamietam to ja optuje za powolaniem Jese po rozegraniu CO NAJMNIEJ JEDNEGO DOBREGO SEZONU" a Ty juz teraz po rozegraniu CO NAJMNIEJ 5 DOBRYCH SPOTKAN. A dajesz przyklad o tym ze Raul i Torres zostali powolani po 2 - 3 rozegranych sezonach. Cos tutaj nie gra.

Klocisz sie chlopie o powolanie Jesego a dajesz sam przyklady Raula i Torresa, ktorzy byli o niebo lepsi w jego wieku a dostali powolania po dluzszym okresie czasu. Smieszne...

Poza tym uwielbiam te wasze czepianie sie slowek...jest to typowe zachowanie ludzi, ktorzy nie maja argumentow i usiluja cos przeciagnac na swoja strone albo jakos wybrnac z sytuacji...kolejnym jest rzekome obrazanie....cokolwiek bym nie napisal, nawet ze kogos lubie i podziwiam a nie mielibyscie argumentow to i tak bedzie ze was obrazam.....szkoda ze w slad za ta "wrazliwoscia" w naszym narodzie nie idzie inteligencja....bo gdyby tak bylo to nasz kraj bylby najcudowniejszy na swiecie...

Na koniec naszej rozmowy jeszcze taka mala uwaga bo nie mam zamiaru jej kontynuowac gdyz jest bezcelowa i sam sie mieszasz w zeznaniach. Chodzi o zwrot "ty" jaki uzywasz. Niemal nigdy sie nie czepiam pisowni i zwisa mi ortografia w postach u kogos ale kwestia kultury osobistej jest pisanie tego zwrotu przez duze T. Osobna kwestia jest kultura pisania bo to jest rozne i czesto, gesto ludzie daja sobie po razie, kloca sie itd. Ale zwracanie sie do innych ludzi na pismie piszac "Ty" z malej litery swiadczy po prostu o braku kultury osobistej w zyciu.

Pozdrawiam i dziekuje za rozmowe.

dodano: 21.03.2014, 17:28, #3 Vusapion
2/3 sezony " wcześniej " oraz " zimNa " głowa powinno być.
dodano: 21.03.2014, 17:24, #4 Vusapion
Joxer

Skoro nie rozumiesz co to jest czytanie ze zrozumieniem to nie mój problem. Napisałem CO NAJMNIEJ 5 BARDZO UDANYCH spotkań, a ty który mnie pouczasz i obrażasz w 3 osobie piszesz
" No dobra zagral 5 dobrych spotkan " i " No wiesz trudno do kogos trafic argumentem o 5 (slownie "pieciu") ".
Gdzie napisałem 5 dobrych spotkań? NIGDZIE!
Napisałem o bardzo udanych występach, gdzie był wiodącą postacią królewskich, a oprócz tego zaliczył kilka dobrych występów.
Żaden mecz nie był w jego wykonaniu bezbarwny, praca zarówno w ofensywie, jak i defensywie przez cały okres pobytu na boisku.

Dałeś do porównania kilku piłkarzy i tylko jeden jest bliski wiekowo Jese, a reszta to piłkarze kręcący się blisko 30. Nikt z twojej listy nie gra na pozycji Rodrigueza, więc argument bezsensowny.

Strzelał gole we wszystkich najważniejszych meczach najmocniejszym drużynom na obcych stadionach. Zima głowa w sytuacjach bramkowych i wykończenie akcji niczym Raul. Dynamiką ustępuje w Realu jedynie Ronaldo.

Do reprezentacji Hiszpanii wielkie postacie jak Raul i Torres trafiali w wieku 19 lat zaledwie, a zagrali 2/3 sezony z czego większość była niepełnych. Pozycja na której gra 21 latek nie jest tak mocno konkurencyjna jak środek pomocy, czy obrona (łącznie z bramkarzem).

Jesteś hipokrytą broniącym się ( jak ci się wydaje ) jedynymi słusznymi argumentami.

Sądzę, że nie masz racji i Jese powinien być powoływany na mecze reprezentacji, ale tak jak już wcześniej napisałem nie mam na myśli oczywiście wyjazdu na mundial, czy grę od pierwszej minuty.
dodano: 21.03.2014, 09:18, #5 Joxer
Vusapion

No wiesz trudno do kogos trafic argumentem o 5 (slownie "pieciu") dobrych meczach w sezonie na 28 kolejek ligowych i tym uzasadniac to ze za to nalezy sie powolanie do kadry MISTRZOW SWIATA. Do tego jest premierowy sezon tego zawodnika w La Liga.

Do mnie trafiaja argumenty. Tylko trzeba je miec to raz a po drugie musza miec jakis sens i trzeba dac cokolwiek na poparcie tego argumentu. A to ze Ty nie potrafisz sensownie uzasadnic swojej racji to juz nie moja wina.

To w Polsce i polskiej mentalnosci jest przeswiadczenie ze jak zawodnik zagra 5 spotkan dobrych to od razu daje sie go do kadry. I m.in. dlatego Polska jest blizej 100 miejsca a Hiszpania jest na 1 miejscu w rankingu FIFA. I dlatego tez leje nas wiekszosc druzyn na kontynencie nawet tak drewnianych jak Szkocja.

Ale masz racje skonczmy ta rozmowe. Nie masz argumentow zadnych za powolaniem Jese i po prostu sie skompromitowales.
dodano: 20.03.2014, 10:15, #6 Vusapion
Joxer

To nie ja się ośmieszam tylko ty i skończmy tą rozmowę, bo są ludzie którym się wydaje, że wiedzą wszystko najlepiej i cała reszta argumentów przeciw ich tezie jest błędna.
dodano: 20.03.2014, 09:58, #7 Joxer
RealMadrytFan

Tak od razu ciotka weszla na Twoje konto albo wujek z kumplem w trakcie libacji alkoholowej. Wez se daruj te tanie tlumaczenia. Ale jesli nawet to prawda (choc w to nie wierze) to znaczy ze jestes wyjatkowo tepy skoro nie potrafisz zabezpieczyc konta przed bratem. A to jest tylko potwierdzenie tego co napisalem wczesniej. Bo to o ile pamietam nie pierwszy raz z tym rzekomym wejsciem brata na Twoje konto. Jesli myslisz ze ktos bedzie takim frajerem ze Ci uwierzy to gratuluje. Nie obrazaj ludzkiej inteligencji. Nie kazdy ma ja na tak niskim poziomie jak Twoj.

Vusapion

No dobra zagral 5 dobrych spotkan. Ale co to zmienia??? Borja Valero gra drugi swietny sezon we Fiorentinie i co? Iraola od lat nalezy do scislej czolowki prawych obroncow ligi i co? Xabi Prieto mial olbrzymi udzial w awansie Sociedad do LM tak samo jak Inigo Martinez. Jakos w kadrze ich nie ma. Moglbym tak jeszcze wymieniac i wymieniac i za kazdym razem beda to zawodnicy, ktorzy bardziej zasluzyli od Jese i jakos nie dostali powolan.

Na prawej stronie Sociedad gra obecnie niejaki Zaldua, ktory spisuje sie swietnie i w ostatnich meczach to zdecydowanie najlepszy prawy obronca w La Liga. Moze jego powolajmy do reprezentacji Hiszpanii??? Zagral 6 bardzo dobrych spotkan w tym 1 perfekcyjne przeciwko Barcelonie. Najlepiej niech jedzie na mundial bo jest mlody, perspektywiczny i da mu to na pewno kopa do dalszego rozwoju.

Naprawde co niektorym fanom Realu i Barcy odbija. Kiedys po jednym meczu w Barcie do kadry trafil Montoya, ktory rozegral doslownie jeden mecz z pierwszej druzynie a reszte w rezerwach w segunda.....kibice Barcy uzasadniali ze zasluzyl i jest to olbrzymi talent i w ogole. Teraz jest to samo z Jese. Naprawde daruj sobie bo tymi piecioma dobrymi meczami po prostu sie osmieszasz. To jest kadra MISTRZOW SWIATA a nie jakiejs niszowej reprezentacji.

Wiesz juz predzej zrozumiem uzasadnienie ze powinien dostac powolanie tylko dlatego ze gra w Realu. Przynajmniej nie czytalbym smiesznych uzasadnien o 5 dobrych meczach na 28 kolejek ligowych.

Jestem zdania ze Del Bosque, Lopetegui, Fuentes czy Denia Santi powinni w ogole rozsylac powolania tylko do zawodnikow Realu Madryt oraz Barcelony. Przynajmniej obylo by sie bez sciemniania o powolywaniu najlepszych pilkarzy a reszta pilkarzy Hiszpanskich moglaby sie spokojnie skoncentrowac na grze w klubach bez zadnych zludzen o to czy zagraja dla swojego kraju czy tez nie. Dobrze byloby rowniez zmienic nazwe z La Furia Roja na R&B Team. Mysle ze fani Barcy i Realu byliby usatysfakcjonowani i darowaliby innym czytanie ich bzdur na necie a fani pozostalych zespolow mieliby spokojna glowe bo byloby wiadomo o co chodzi. Mysle ze wszyscy byliby szczesliwi.
dodano: 18.03.2014, 21:09, #8 TheKlucha
Tak tak, wiemy :D
dodano: 18.03.2014, 19:56, #9 RealMadrytFan
Fuck! Brat mi na konto wszedł. Sory za te wszystkie głupie komentarze. Tak naprawdę to myślę że Messi wróci do formy i że nadal będzie rywalizował z CR7.
Jeszce raz za brata przepraszam.
dodano: 18.03.2014, 18:06, #10 PanAtletico
Każdy liczy na ciekawe widowisko to chyba wiadomo. Na pewno padną gole ale to czy z obu stron to już zobaczymy :)
PS: Za co mnie hejtujecie? Nic obraźliwego nie pisze!
dodano: 18.03.2014, 16:21, #11 robin90
Messi świetny mecz
dodano: 18.03.2014, 16:19, #12 robin90
Szopiks20

Ile ty masz lat chłopcze?
Jeśli ty piszesz że twój ukochany real ma najlepszą ławkę a barca najgorszą

TO SĄ TEKSTY NA POZIOMIE PIĘCIOLATKA
dodano: 18.03.2014, 16:13, #13 Nocturno
Szopiks Muszla i jakiś tam fan: weźcie się chłopcy ogarnijcie :)
Najlepsze jest to, że nawet nie zdajecie sobie sprawy z tego jak wielkich kretynów tu z siebie robicie - no może poza szopem bo on to robi specjalnie :P
Drogi szopie - nie było ani jednego meczu przed którym nie zwiastował byś przegrany Barcelony tak samo było przez meczem z Osasuną i dwumeczem z Manchesterem City.. wiem, że do ciebie nie dotrze ale po prostu musiałem cię wyśmiać. ;)
dodano: 18.03.2014, 15:52, #14 Szopiks20
muszelka nie licz na barce bo sie głęboko rozczarujesz .Liga w niedziela zostanie juz przesadzona w strone Madrytu.
dodano: 18.03.2014, 15:40, #15 muszla10
Szopik20
Odr azu 100-80 dla realu ???
Człowieku to że Real jest w wielkiej formie a BARCA powraco do optymalnej formy to nie znaczy że Real ich rozgromi. Real nie będzie strzelal po 5 goli jak w tamtych meczach np. MALAGA.
To będzie wyrównany mecz dużo sytuacji twarda gra i barzo ciekawa gra. Ja obstawiam 2-1 Barca. na 100% oby dwie drużyny trafią do siatki
dodano: 18.03.2014, 14:35, #16 Szopiks20
co jak co ale w tej chwili ,dla barcy ,Real jest nie do pokonania .Juz dzis obstawiam 4:1 ,5:2 lub 6:3 dla Madrytczyków,,KRÓLEWSKICH,,.
dodano: 18.03.2014, 14:22, #17 PanAtletico
Muszliczna10 :D Mnie też rozbawiłeś ;) Atletico bardzo nisko wygrała co mnie smuci. Barca pokazała, że wraca do mistrzowskiej formy z przed lat :)
dodano: 18.03.2014, 14:11, #18 Vusapion
Joxer

Zgadzam się prawie ze wszystkim co napisałeś z wyjątkiem tego, że Jese nie powinien być powoływany do kadry, bo nie" kopnął dwa razy prosto piłki" jak to napisałeś, ale zagrał co najmniej 5 bardzo udanych meczy w barwach królewskich i uważam, że powinien zbierać doświadczenie w reprezentacji. Nie mam na myśli oczywiście wyjazdu na mundial, czy grę od pierwszej minuty, ale z pewnością barwy narodowe rozwijają możliwości.
dodano: 18.03.2014, 11:16, #19 kgkg
Być może źle się wyraziłem, miałem na myśli aktualną dyspozycje(kilka ostatnich meczy).
dodano: 18.03.2014, 00:36, #20 Joxer
Ja wiem ze jest po weekendzie i pewnie niektorych wciaz trzyma ale naprawde co niektorzy powinni przestac brac dragi i chlac do nieprzytomnosci bo to robi z mozgu sieczke i potem czytam uczonosci w stylu Bartra lepszy od Varane albo ze Barca sie konczy bo tam sami starcy czy tez chyba haslo stulecia ze Messi ma przed soba jeszcze tylko 2 lata gry...

muszla10 & RealMadrytFan

Z wielka przyjemnoscia umieszczam was na liscie kibicow B&R o najmniejszym IQ z mozliwych. Wasze teksty mnie rozwalily :/ Jakas rodzina Szopiksa czy co????

kgkg

Ja wiem ze jestes fanatykiem Realu i ciezko Ci cokolwiek wytlumaczyc ale prosze Cie daruj sobie te farmazony o wyzszosci Jese nad Pedro. Jese ma na pewno wiekszy talent od Pedro i ma szanse byc lepszym od Pedro. Ale poki co nie jest i niech udowodni ze jest.

Dajmy spokoj z nasza krajowa mentalnoscia ze zawodnik, ktory dwa razy prosto kopnie pilke juz jest crackiem i powolujemy go do kadry narodowej.

Niech Jese rozegra pelny sezon w pierwszej druzynie Realu, niech ugruntuje swoja pozycje w zespole, niech cos osiagnie to wtedy bedziemy zastanawiac sie czy Jese czy Pedro. Porownywanie szczylka ktory dopiero wchodzi do pilki na najwyzszym poziomie do Mistrza Europy i Swiata, ktory nie zawodzi w klubie, nie zawodzi w reprezentacji i od lat gra na najwyzszym poziomie uwazam ze jest troche nie na miejscu a co najmniej traci pycha i arogancja.....szczegolnie przy hasle o wciaganiu nosem...
dodano: 16.03.2014, 20:55, #21 TheKlucha
A no tak. O ranking, o którym zapomniałem i już tam chyba z trzy miesiące nie wchodzę :P
dodano: 16.03.2014, 20:12, #22 SiD
@TheKlucha

Zapewne chodzi Mu o ranking typera :P

@choszcz

Zgadzam się co do roli faworyta, Barcelona wygrała niedawno z Vallecano 6;0 u siebie i potem straciła punkty na wyjazdach. Wynik 7;0 nie oznacza że FCB zdeklasuje RM za tydzień i że to oni będą faworytami.

Jeśli chodzi o Gerarda Deulofeu to ma przed sobą wspaniałą przyszłość! Zarówno Jese jak i Gerard będą za parę lat wielkimi nazwiskami w świecie futbolu, ale myślę że Eden Hazard po ,,Erze CR7 i Messiego'' będzie najlepszym graczem świata!

Varane i Bartra? Raphael jest zdecydowanie lepszym obrońcą niż Marc co wcale nie oznacza że Bartra gra gunwo!
Varane pokazał w poprzednim sezonie jak solidnym obrońcą jest, jeśli na trzy spotkania El Clasico fauluje się tylko raz i strzela się 2 gole w Copa Del Rey to więcej nie trzeba o nim mówić! Gdyby go nie nękały kontuzje to myślę że Pepe nie grałby już w Realu Madryt.
dodano: 16.03.2014, 19:13, #23 choszcz
Real nie posiada najlepszego składu . Nie jest ani najdroższy , ani najlepszy pod względem gry itd. Najdroższy skład posiada FCB , zaś pod względem gry Bayern Monachium .


Świetny mecz Barcelony . Panowie zrobili przyjemność kibicom i dali z siebie wszystko w ligowym spotkaniu . Fenomenalne wejście Tello . Ale wynik 7:0 nie świadczy o tym ,że Barca w spotkaniu z Realem będzie faworytem drodzy sezonowcy.
dodano: 16.03.2014, 19:07, #24 TheKlucha
O jaki niby ranking Ci chodzi?
dodano: 16.03.2014, 18:58, #25 muszla10
BARCLONA wyygrała 7-0 kurde szkoda że nie jest w FORMIE. :-d
Alves 3 kluczowe akcje.
Messi 3 gole.
Wszystko za tydzień się sprawdzi.
dodano: 16.03.2014, 18:50, #26 Eicer
Tak samo jak jest dalej od Ciebie w kolejce kandydatów po Nagrodę Darwina ;) Temat jest o 28. kolejce, a Wy się spinacie kto jest lepszy ;) Dobrze chociaż, że wymieniacie więcej nazwisk niż Ronaldo i Messi ;)
dodano: 16.03.2014, 18:37, #27 Szopiks20
klusek ty sie nie udzielaj bo w rankingu jestes nizej odemnie i levelu intelektulnym .A co do ławki Realu maja najlepsz na swiecie tak jak i 1 skład a gercelona najgorszą ławke i 1 skład ehheehhehehe:D
dodano: 16.03.2014, 16:50, #28 TheKlucha
Właśnie gogi czepiam się o debili Realu a zapomniałem o Katalończyku panu muszelce ;)
Oj będzie się działo! :D
dodano: 16.03.2014, 16:48, #29 gogi
O.oo Fu*k co tu się zaczęło dziać?! Jak czyta się wypowiedzi co niektórych to aż oczy bolą. Poziom nie z gimnazjum a z podstawówki, ale bez tego było by nudno. "muszla10 " "RealMadrytFan" wschodzące perełki pokroju "Szopiks20". Będzie się działo :D
dodano: 16.03.2014, 16:41, #30 muszla10
RealMadrytFan
zobaczymy za 3 lata jak DELOFEU będzie kiwał wszystkich jak będzie chciał. Jak możesz powiedzieć że jest gówno może zrobić jak on za te 4 lata może być w pierwszej 5 razem z Jese najlepszych zawodników na świecie.Pod koniec karery Messiego Ronaldo i innych dzisiejszy gwiazd
dodano: 16.03.2014, 16:40, #31 TheKlucha
Borze szumiący... sorry dla prawdziwych kibiców Królewskich ale dekle kibicujące waszemu klubowi rosną jak grzyby po deszczu :D
dodano: 16.03.2014, 16:18, #32 RealMadrytFan
muszla10
Zapomniałem wspomnieć jescze o illaremendim i casemiro.
A jakiś tam deleofełu to gówno moze zrobić nie to co isco czy bale!
dodano: 16.03.2014, 15:17, #33 RMA20
musza10 to brat Szopiksa kibicujący Barcelonie? O_O
dodano: 16.03.2014, 13:18, #34 muszla10
OKEY sory macie racje co do VARANE jest lepszy ALE obaj będa za kilka lat 3-4 najlepsi na święci. GDY NIEBĘDZIE RAMOSA , SILVY, PIQUE,PEPE, HUMELSA I PARU INNYCH.
dodano: 16.03.2014, 12:49, #35 muszla10
RealMadrytFan
HAHAHAHAHA Ronaldo do 35 a Messi 2 lata. Pogieło cię. To raczej ronaldo z 3 lat a Messi 5 lat . A jesli chodzi ci o młodych to Barcelona ma MŁODYCH DELOFEU, RAFINIA, BARTRA,, ALBA MONTOYA,NEYMAR, TELLO. jEŚLI CHODZI O ŚREDNICH KTÓRZY BĘDA GRALI JESZCZE 3-5 lat to Pique, Iniesta,Busquets,Pedro,Sanchez, Messi, FABREGAS.
A końcówka kariery w Brcelonie to VALDES, XAVI,ALVES,
Plus transfery np. Ter Stegen i 2-3 inne w przedziale wiekowym 23-26
Więc nie wiem o co ci chodzi.
Mart się o swój REAL bo bez ALONSO,COENTRAO I MOŻE CASILLASA.
dodano: 16.03.2014, 12:44, #36 kgkg
muszla10

Dzięki stary, uśmiałem się co niemiara :)

Heh, aż sobie poczytałem twoje poprzednie komentarze w poszukiwaniu takich "perełek",ale cholera nic śmiesznego już nie znalazłem :
Za to odkopałem komentarze, gdzie wypisujesz kogo to Barca musi sobie kupić, skoro mają taką świetną ławkę to po co im Aguero, Luiz, Hummels itd.?
Ej Ty Gmochu :)

P.S. Jese już teraz wciąga Pedro nosem, swoją drogą z Balem tylko doświadczeniem i gorzej ułożoną nogą przegrywa.
dodano: 16.03.2014, 12:44, #37 wcasowic
muszla10
Dziecko w jakim ty świecie żyjesz ? Nie wiem czy po tym co napisałeś jest sens komentowania tego.
dodano: 16.03.2014, 11:42, #38 TheKlucha
To oczywiste, że koleś z nickiem RealMadrytFan sądzi, że Real jest lepszy od Barcelony... :)
dodano: 16.03.2014, 11:31, #39 RealMadrytFan
sory za te zdanie z neymarem(nie ma ono sensu)
dodano: 16.03.2014, 11:30, #40 RealMadrytFan
varane jest lepszy niż bartra. Tak samo jak Real od barcelony.
I w tym sezonie juz tylko atletico moze zagrozic Realowi.
Bo barcelona sie powoli konczy. Maja tam tylko starych zawodnikow.
xavi, iniesta, valdes, puyol, dani alves, pedro. A Real ma samych młodziaków. Barcelona też ma ale nie tak dobrych. Jedynym dobrym w barcelonie dobrym jest neymar a w Realu to bale, isco, jese,varane, carvajal, modrić. Ma też starszych ale nie aż tyle. Ronaldo ma 29 lat ale forme bedzie mial do 35. Messi ma 27 lat ale na najwyzszym poziomie pogra jescze z 2 lata. Potem może pójdzie do PSG bo we francji niższy poziom jest niż w hiszpanii. Chociaż tam i tak zawsze panować bedzie ibra i cavani. A to ze do anglii pojdzie to bzdura. Na premier league jest za słaby.
Pozdro
dodano: 16.03.2014, 10:43, #41 muszla10
no niemów że jest o wiele lepszy Varane
dodano: 16.03.2014, 10:01, #42 kacperaldo134
Bartra remis z Varane'm? Nie wierzę w to, co widzę...
dodano: 16.03.2014, 09:34, #43 muszla10
wcasowic

Pinto-Casillas 0:1

Bartra -Varane remis nadal 0-1

Adriano- Coentrao 1-1 Adriano więcej goli asyst i gry.

Montoya-Arbeloa remis 1-1 Arbeloa jest słabszy niz wcześniej a Montoya to wschodząca gwiazda PO.

Puyol-Nacho 2-1 nic nie trzeba mówić.

Song-Illaramendi remis ciągle 2-1

Fabregas-Isco 3-1 Fabregas najwięcej asyst w lidze hiszpańskiej i reprezentacja. jest w 10 najlepszych pomocników.

S.Roberto-Casemiro remis ciągle 3-1


Pedro-Jese 4-1 za 2 lata Jese pewnie by wygrał z Pedro. No ale pierwszy skład w reprezentacji i 13 bramek. Jese 5.

Tello-Morata lekka przewag Tello bo ma pare bamek ale szczególnie 3 w mezcu pucharu z LEVANTE ale dobra będzie REMIS.

I wychodzi że BARCA ma lepszą ŁAWKĘ niż REAL.
Nie chodziło mi o to że Real wymieni sobie na jakiś mecz np. 3 zawodników i gra mi chodzi o CAŁY SKŁAD. a jeszcze jak teraz BEZ Arbeloi i Khediry i jakś jeszcze kontuzja lub pałzowanie za kartke.
dodano: 15.03.2014, 23:22, #44 wcasowic
W końcu wracam po długiej przerwie i widzę, że tu sporo nowych użytkowników się pojawiło.

muszla10
"NIE OSZUKUJMY SIĘ REAL NIEMA MOCNEJ ŁAWKI"
To w takim razie kto według ciebie ma mocną ławkę?
Real w tym momencie ma najszerszy skład na świecie.
zaczynając do tyłu
dwóch równorzędnych bramkarzy
na każdą pozycje w obronie mamy równorzędnego zawodnika na zmianę.
w pomocy na 3 pozycje mamy Alonso, Modricia, Di Marie, Isco, Illare i niedługo wróci jeszcze Khedira (jednym słowem tłoczno tu trochę), a w ataku CR7 Bale i Jese na dwie pozycje i każdego z nich żal sadzać na ławce. Jedynie Benzema nie ma godnego zmiennika.
I ty człowieku mówisz, że Real nie ma ławki? To nawet Bayern nie ma tak szerokiego składu. Pomyśl chwilę zanim cokolwiek napiszesz.
dodano: 15.03.2014, 19:10, #45 muszla10
Szopiks20
Pogadamy po EL Clasico. Jeśli Barca wygra to ma wielkie szanse.
Jeśli remis to ma jakieś szanse bo real barca i atletico mają po 4 mecze z silnym rywalami. a gdyby była porażka barcy to raczej już wszystko pozamiatane. Napisałem raczej bo real gra w lidze mistrzów ,a gdyby trafiał na silnych rywali to nie mógłby grać pierwszą jedenastką przez wszystkie mecze. NIE OSZUKUJMY SIĘ REAL NIEMA MOCNEJ ŁAWKI. jedynie Jese, Isco, Illaramendi, varne i coentrao. 5 to mało jeśli gra się na 3 frontach.
dodano: 15.03.2014, 18:20, #46 TheKlucha
Lepiej martw się o waszą Malagę. :D
dodano: 15.03.2014, 17:53, #47 Szopiks20
ciekawe czy barsssa znów przytraci punkty z Osasuną??
dodano: 15.03.2014, 13:58, #48 Joxer
Ja tam z przyjemnoscia sobie poogladam meczyk Rayo - Almeria. Oczywiscie poza pozycja obowiazkowa w poniedzialek. :)
dodano: 15.03.2014, 11:01, #49 michi1
lub mini GD Atletico- Espanyol
dodano: 14.03.2014, 21:55, #50 kacperaldo134
Najciekawiej zapowiada się pojedynek Villarrealu z Bilbao, chętnie go obejrzę ;).
Powiązane artykuły
Zobacz także

Najnowsze aktualności

[x]Informujemy, że ta strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z polityką plików cookies. W każdym czasie możesz określić w swojej przeglądarce warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies.