Deportivo Alavés Athletic Bilbao Atlético Madryt FC Barcelona Celta Vigo Eibar Espanyol Getafe Granada Leganés Levante Mallorca Osasuna Real Betis Real Madryt Real Sociedad Sevilla Valencia Valladolid Villarreal

Illarramendi piłkarzem Realu Madryt

mrf @12.07.2013 | Przeczytano 2341 razy

Illarramendi piłkarzem Realu Madryt

Real Madryt zakończył negocjacje z Realem Sociedad w sprawie transferu Asiera Illarramendiego, który dołączy do Królewskich już jutro. Klub ze stolicy będzie musiał zapłacić za wychowanka Sociedad 32,2 miliona euro.

Przenosiny 23-latka do Madrytu wydawały się przesądzone już od jakiegoś czasu, gdyż drużyna Carlo Ancelottiego potrzebowała następcy Xabiego Alonso, który potwierdził już, że nie podpisze nowego kontraktu.

Illarramendi pojawił się dziś o godzinie 13:00 na pożegnalnej konferencji prasowej, na której nie zdołał powstrzymać łez.

"Chciałbym podziękować Realowi Sociedad, ale moja decyzja była bardzo dobrze przemyślana. Nie mogłem odrzucić takiej szansy," mówił Illara.

 "Po wielu dniach napięcia w sprawie transferu, zaczynam nowy etap w swojej karierze."

"Obecność mediów będzie większa i to będzie inny sposób życia, ale dam z siebie wszystko na treningach, tak jak robiłem to w Realu Sociedad."

"Nie mówię 'żegnajcie', a raczej 'do zobaczenia'."


Źródło: marca.com / insidespanishfootball.com

Tagi: illarra, illarramendi, Real Madryt, sociedad

Komentarze (20 opinii) Obserwuj Dodaj opinię

dodano: 15.07.2013, 10:38, #1 kgkg
Słowo "hejtowac" jest już tak często używane ze zaciera się jego prawdziwe znaczenie.

A chodziło pewnie o fragment: "Trafil Sociedad na losia to go w pokazowy sposob wycyckal z kasy jak tylko mogl"
dodano: 14.07.2013, 20:10, #2 Joxer
LaEcspert

Dzieki za zwrocenie uwagi. Mialo byc "o malo co nie spadli w tym samym sezonie do Segunda Division..." Coz niedzielne przedpoludnie, weekend i pisanie komentarza na szybko wiec glowa roznie pracuje. W kazdym razie dzieki za zwrocenie uwagi na blad. :)

kacperaldo134

Mozesz mi wskazac miejsce w ktorym wedlug Ciebie "hejtuje" Real??? Jakbys jeszcze byl tak uprzejmy i podal mi znaczenie slowa "hejtowac" to moze sam sobie znajde w swoim poscie choc nie licze na jakakolwiek inteligentna odpowiedz z Twojej strony czego najlepszym dowodem jest Twoj ostatni post ;).
dodano: 14.07.2013, 16:26, #3 Barcelonista8
Uważam, że Real trochę przepłacił, ale żeby oceniać transfer trzeba zobaczyć jakieś mecze tego gracza. Więc z oceną jeszcze się trochę wstrzymam.
dodano: 14.07.2013, 16:14, #4 LaEcspert
Joxer, Sociedad w sezonie 2003/04 spadł do Segunda?????? hahaha
dodano: 14.07.2013, 16:09, #5 kacperaldo134
Heh, po prostu wiedziałem, że Joxer się odezwie pod tym artykułem,
żeby pohejtować Real :D.
dodano: 14.07.2013, 11:22, #6 Joxer
Placi sie za pilkarza tyle ile chce sprzedajacy....jesli oczywiscie chce sie go kupic....

Real Sociedad nie byl postawiony pod sciana bo dlugi u nich coraz mniejsze a i teraz dobrze zarobia jesli awansuja do LM. Tak wiec nie musieli wcale sprzedawac swojego zawodnika. Real sie uparl na niego wiec Perez zaplacil prawie rownowartosc klauzuli odstepnego...

Rynek pilkarski jest taki jaki jest i winnym za to jest m.in wlasnie Real Madryt wiec nie wiem czemu takie zdziwko. Trafil Sociedad na losia to go w pokazowy sposob wycyckal z kasy jak tylko mogl. Teraz Sociedad posplaca reszte zadluzenia, zainwestuje w szkolke i sprowadzi sobie odpowiednie zastepstwo bo osrodek w Zubieta swietnie prosperuje a i skauting Erreala maja na najwyzszym poziomie....

Mnie tylko martwi trener tego zespolu bo Montanier zostawil swietnie poukladana druzyne i bardzo mocna.....a Arrasate to wielka zagadka....mogli dla bezpieczenstwa zainwestowac w lepszego fachowca bo poprzednio jak awansowali do LM to po krotkiej przygodzie z tymi rozgrywkami spadli w tym samym sezonie do Segunda Division....
dodano: 14.07.2013, 07:38, #7 kacperaldo134
Myślę, że trochę przeceniony, ale będzie ok :D.
dodano: 14.07.2013, 04:25, #8 gogi
*Realu
Omg ale ja mam problem z tymi nazwami ;)
dodano: 14.07.2013, 04:24, #9 gogi
Fajnie, że dołączył do realu, widać że wie czego chce, co do ceny to jak klub poinformował zapłacił za niego 32 mln 190 tys EURO. I taka jest cena za niego. Ja się cieszę z tego transferu :)
dodano: 13.07.2013, 22:04, #10 Nocturno
fazi zwykle mało znany piłkarz nie przechodzi do wielkiego klubu za pawie 40mln. To jest dobry piłkarz jak ktoś niżej napisał cena 20mln była by wystarczająca. Po prostu trochę przepłacony. Ale kto wie może to będzie jedna z największych niespodzianek najbliższego sezonu.
dodano: 13.07.2013, 13:58, #11 fazi_01
Nocturno
" 39mln za piłkarza którego mało kto zna"
czy myslisz ze pilkarz musi byc znany na calym swiecie zeby byl wart duzych pieniedzy?
Moim zdaniem moze i ta kwota jest duza , ale mysle ze to trafny transfer.
A przez to ze druzyny tak naprawde wymieniaja sie tylko znanymi pilkarzami to nie mozna wylowic prawdziwych talentow ktore moglyby przycmic terazniejsze gwiazdy. takie moje zdanie!
dodano: 13.07.2013, 13:47, #12 AdrianCR7
kgkg

Nareszcie ktoś gada z sensem 20mln za tego Illarramendiego to ja rozumiem ale 40 to za dużo.Dołożył by ok.25mln i by miał Cavaniego albo Bale'a.
dodano: 13.07.2013, 12:52, #13 kgkg
Illarramendi to znakomity piłkarz, ale na litość nie jest jeszcze wart 40 mln euro!
Skoro Perezowi z taka łatwością przychodzi wydawanie takich sum to niech połozy na stół 80 mln za Bale i zabieramy go z Londynu. Z kolei za Cavani'ego rzucić 65 mln i sprzątnąć go z przed nosa innemu londyńskiemu klubowi...
Aaaa i zapomniałbym: pozbyć się Kaki, żeby przypadkiem naszemu trenejro nie zachciało się go wciskać do pierwszego składu.
dodano: 12.07.2013, 22:20, #14 AmaterasuFCB
Stanowczo przeceniony. Z szacunkiem jednak co do jego skilla.
dodano: 12.07.2013, 21:02, #15 SiD
Carvalaj, Isco, Casemiro i Illarramendi - nie powiem, ciekawe zakupy ze strony Realu, ewidentnie wzmacniają co tylko się da, ale jestem ciekawy jak te transfery przełożą się na grę w przyszłym sezonie, wciąż według mnie brakuje dobrego napastnika i chciałbym jeszcze Bale (pomarzyć zawsze można:]). Już nie mogę się doczekać tzw. nowego Realu za 2 miesiące.
dodano: 12.07.2013, 20:15, #16 hizam881
Co to dla takiego klubu ? :). Chociaż 40 mln to dużo za dużo . Jednakże teraz trzeba coraz częściej tak płacić jesli chce się kogoś takiego .
dodano: 12.07.2013, 19:15, #17 Nocturno
heh 39mln za piłkarza którego mało kto zna.
dodano: 12.07.2013, 16:35, #18 ChillMos
Lekkie przegięcie pałki.
dodano: 12.07.2013, 16:01, #19 mrf
Tak, "żegnajcie" zdecydowanie lepiej pasuje :)
dodano: 12.07.2013, 15:51, #20 Tyreus
“It is not goodbye to Real Sociedad, more of a see you later!”

- Nie mówię 'żegnajcie' a raczej 'do zobaczenia!'
Powiązane artykuły
Zobacz także

Najnowsze aktualności

[x]Informujemy, że ta strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z polityką plików cookies. W każdym czasie możesz określić w swojej przeglądarce warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies.