Deportivo Alavés Athletic Bilbao Atlético Madryt FC Barcelona Celta Vigo Eibar Espanyol Getafe Granada Leganés Levante Mallorca Osasuna Real Betis Real Madryt Real Sociedad Sevilla Valencia Valladolid Villarreal

Real rozpracował Barcelonę i zagra w finale

bartas23fcb @26.02.2013 | Przeczytano 4393 razy

Real rozpracował Barcelonę i zagra w finale

Dwie bramki genialnego Crisitano Ronaldo oraz jedna młodego Varane wysłały Los Blancos do finału Pucharu Króla. Przewaga podopiecznych Mourinho nie podlega dyskusji. Zwycięstwo i awans jak najbardziej zasłużone. Przykrym jednak faktem jest to, iż po raz kolejny podczas El Clasico osoba sędziego nie została anonimowa.

Od początku meczu Barca rzuciła się do ataku, chciała zamazać plamę, jaką niewątpliwie była porażka z Milanem 0-2. Już chwilę po pierwszym gwizdku świetną okazję miał Messi, jednak posłana przez niego futbolówką minęła prawy słupek Diego Lopeza.

Pierwszy gol padł już w 12 minucie gry, z prawej strony piłkę otrzymał Ronaldo, wszedł z nią w pole karne, gdzie nieczysto zatrzymał go Pique. Rzut karny pewnie wykorzystany przez Portugalczyka. 

Blaugrana walczyła, jednak do przerwy wynik się nie zmienił. Po zmianie stron to Galaktyczni zaczęli dominować. Po nieco ponad godzinie gry było 2-0. Angel Di Maria wkręcił w ziemię Puyola, lecz jego strzał wybronił Pinto. Na posterunku czuwał jednak nie kto inny jak CR7, który z zimną krwią wbił futbolówkę do siatki.

Około 10 minut później przypomniał o sobie niesamowity Varane. Po rzucie rożnym głową przymierzył w samo okienko bramki. 3-0, Barcelona na kolanach, Real nareszcie "odkuł" się za fatalne wyniki z czasów rządów Guardioli. 

W ostatnich minutach Jordi Alba wykorzystał kapitalne podanie Iniesty, jednak jedna bramka to za mało. Zabrakło czasu na strzelenie jeszcze trzech.

 


Źródło: marca / ligabbva.pl

Tagi: Andres Iniesta, Cristiano Ronaldo, fc barcelona, Jordi Alba, Jose Mourinho, puchar króla, Raphael Varane, Real Madryt

Komentarze (51 opinii) Obserwuj Dodaj opinię

dodano: 01.03.2013, 20:10, #1 KiziO
Nie macie co robić tylko się wykłócacie nawzajem ;p Symulacja to symulacja, PEPE czasami przeszkadza ale w Barcelonie też nie brakuje takich piłkarzy typu Busquets, Alba.
dodano: 01.03.2013, 15:16, #2 Tyreus
co w tym złego że wrzucił linki? przynajmniej mógł pokazać innym którzy kibicują dopiero od tego sezonu że w każdym klubie piłkarze symulują.
czego nie należy pochwalać, ale niestety taka jest piłka. już nawet grając na podwórku potrafimy się wykłucać o to że piłka nie minęła linii, że wcale nie było ręki, albo że "ja jej ostatni nie dotknąłem". kto nigdy nie symulował niech pierwszy rzuci kamieniem.
dodano: 01.03.2013, 14:51, #3 bola
eyo po tylu latach sukcesów nie mam żadnego problemu z pogodzeniem się z porażką. Nie jestem oderwany od rzeczywistości i od początku ery Guardioli zdawałem sobie sprawę, że kiedyś będzie gorzej. Pamiętam o wiele gorsze czasy i nie muszę przeżywać jakiejś wielkiej traumy z powodu tego, że Barca odpadła z CdR z Realem i tego, że ma duże "szanse" odpaść z LM już w 1/8 finału.

A filmiki? Wspomniano o nich w komentarzach, to z chęcią sam przypomniałem sobie te zabawne i żenujące sytuacje, a dzieląc się linkami oszczędziłem pewnie kilku osobom trochę czasu na szukanie ich.
dodano: 01.03.2013, 14:18, #4 pitermaniak32
joxer

obejrzalem ten faul na casquero no za pierwszym razem to chcial kopnac pilke ale za drugim to chlopakowi odbilo i słuszna odsiadka
dodano: 01.03.2013, 13:41, #5 eYo
" wspomnienia" z YT - zagranie ludzi którzy nie mogą uporać się z porażką
dodano: 01.03.2013, 11:39, #6 bola
Joxer zapewne mówisz o tej sytuacji, to rzeczywiście jedna z jego lepszych akcji:

https://www.youtu(...)1KOC5XEc

Tutaj ta sytuacja, kiedy patrzy niczym Busquets.

https://www.youtu(...)rBA1CSDY

Ale takich akcji było wiele. Wystarczy przypomnieć jednego z największych symulantów ostatnich czasów - Drogbę:

https://www.youtu(...)QmL3Zo20

Łatkę przypięto jednak Busquetsowi.

Co do Pepe, dla mnie i tak wygrywa jednak sytuacja, kiedy z rozpędu kopnął Arbeloę. Mistrzostwo :D

https://www.youtu(...)xTw6fcco
dodano: 01.03.2013, 11:22, #7 pitermaniak32
pepe zostal odepchniety, przewrocil sie i zlapal za glowe a pozniej odrazu wstal (tak robi prawie kazdy pilkarz) a alba nie byl faulowany a pozniej lezal na murawie kilka minut trzymajac sie co chwila za co innego
dodano: 01.03.2013, 07:26, #8 patryk_barca
zal dupe sciska jak sie czyta te twoje komentarze
symulka Pepe ok a symulka Alby blee
jest pewna strona twojej druzyny gdzie beda ci za takie teksty przyklaskiwac bo tu raczej na to nie licz
dodano: 01.03.2013, 00:20, #9 pitermaniak32
I powiem ci że o tej dyszce dla pepe nie wiedziałem
dodano: 01.03.2013, 00:20, #10 pitermaniak32
I powiem ci że o tej dyszce dla pepe nie wiedziałem
dodano: 01.03.2013, 00:14, #11 pitermaniak32
Dobra może trochę przegiąłem tym komentarzem ale denerwuje mnie to że ta barcelona próbuje oszukać na kazdym kroku. I np.ostatnie el classico wydawało mi się że fabregas odepchnal pepe później pepe się przewrocil i trzymal za głowę taka symulka to raczej normalne ale jak alba został lekko dotknięty kolanem a później udaje że cierpi i jeszcze bezczelnie odpycha pepe no to żal dupe ściska
dodano: 28.02.2013, 21:09, #12 Joxer
pitermaniak32

To widze ze slabo mecze Realu ogladasz skoro nie widziales symulek Pepe... a moze nie chciales widziec??? Bo na youtube kompilacje z pajacowania Pepe jest rowniez sporo. Bodajze w przedostatnich GranDerbi na Santiago Bernabeu (Real chyba przegral 1-2) o ile pamietam to zrobil piekna symulke przy linii bocznej kiedy to w starciu z zawodnikiem Barcy gdy zostal dotkniety w ramie to udawal ze dostal w twarz....a jak sie zwijal na murawie jakby go stado bykow rozplodowych skopalo ;).

Sorki ze nie pamietam dokladnej daty meczu w ktorym to bylo bo ostatnio sporo tych GranDerbi jest ale sytuacje byla bardzo zabawna....pamietam porownywanie do slynnego "oczka" Busquetsa......;)

Jak chcesz specjalnie dla Ciebie znajde plik z youtube ;)

Pepe nie jest chamem boiskowym???? Prosze Cie....ja rozumiem ze jestes fanem Realu ale myslny realnie a nie odstawiajmy tutaj jakiejs "galactico"...;)....Zapewne to duch Pepe skopal po plecach Casquero za co dostal 10 meczow odpoczynku, nadepnal z premedytacja reke Messiego i wywinal kilka innych ciekawych numerow......

Inna opcja to taka ze po prostu o tym nie wiesz bo kibicem jestes krociotko i Twoja pamiec nie siega ponad rok wtecz....;)
dodano: 28.02.2013, 19:53, #13 pitermaniak32
patryk_barca

dokładnie sanchez juz o nim wcześniej wspominałem średnio mi to przypomina gre w piłke tylko teatr

fazi_01

wes sie ogarnij i odczep od pepe bo moze gra ostro ale zeby symulowal to jeszcze nie widziałem (no ale fan barcy widzi wszystko inaczej) CHAM ? trudno nazywać kogos chamem bo ostro gra, chyba nie wiesz co to oznacza. cham to moze byc alba bo gdy pepe do nie go podszedł ten go bezczelnie odepchnął
dodano: 28.02.2013, 16:53, #14 Joxer
fazi_01

No i skonczy Ci sie wymienianka na Di Marii.....az trzech...czasami jeszcze Ramosowi cos odbije ale niezbyt czesto....

Poza tym dalej czytac nie umiesz.....zobacz w jednym z poprzednich postow ze napisalem ze w Realu Madryt rowniez sa aktorzy nie gorsi od tych z Barcelony....tyle ze jest ich mniej....proponuja lekcje polskiego a szczegolnie czytania bo widac sprawia Ci to olbrzymi problem...a pozniej sie spinasz jak bawole jaja...po co???

patryk_barca

Gratulacje. Jeden z nielicznych glosow rozsadku wsrod fanow Blaugrany. Dokladnie o to chodzi. Potencjal Barcelona ma olbrzymi, zawodnikow swietnych, praktycznie czolowke swiatowa, do tego swietna szkolke i system szkolenia....gra fenomenalny futbol (choc ostatnio z tym gorzej)......wiec po co turlanki i na sile wymuszanie karnych, kartek itd. skoro mozna i bez tego wladowac rywalowi kilka bramek bez zadnych cyrkow....
dodano: 28.02.2013, 15:12, #15 patryk_barca
fazi po co dalej drazysz ten temat ?
Prawda jest taka ze paru aktorow w skladzie mamy a Sanchez powinien dostac oskara
maja wielki potencjal i niepotrzebnie sie turlaja bo moga wygrywac bez przewracanek
dodano: 28.02.2013, 14:12, #16 fazi_01
joxer mam zaczac wymieniac zawodnikow Realu? Wystarczy wymienic dwoch najwazniejszych ktorzy maja to we krwi - pierwszy i najlepszy aktor Realu CR7 , drugi wcale od niego nie odbiegajacy PEPE (do tego jeszcze jeden z najwiekszych idiotow i chamów na boisku)
Moglbym tak dalej ale czy to ma sens? jak ty widzisz tylko graczy barcelony!
dodano: 28.02.2013, 13:29, #17 Joxer
Tyreus

Masz racje, za duzo zawodnikow.....miałem wywalic Pedro a w jego miejsce mial byc Messi....oczywiscie ze nie cofniety za Villa bo to byloby bez sensu. Troche się zagalopowałem z tym składem. Ustawienie mniej wiecej takie

Valdes - Alves, Pique, Puyol, Alba - Busquets - Xavi, Fabregas - Messi, Villa, Iniesta.

Pedro Out.

Tak więc sorki moj blad bo zapomnialem wywalic jednego z zawodnikow Barcy ktory bylby zastapiony przez Ville. Dobrze ze ktos czuwa :) Dzięki :)
dodano: 28.02.2013, 10:51, #18 Tyreus
Joxer wszystko pięknie tylko jedno ale...
"Po bokach Pedro z Iniesta i cofniety Messi za plecami Villi, w drugiej linii wysunieci Xavi i Fabregas z ubezpieczajacym ich Busquetsem i mozna grac.. "
można grać ale chyba trzema obrońcami. albo trochę się zagalopowałeś i zapomniałeś ściągnąć Fabregasa albo wprowadzasz niedopracowany pomysł Pepa - gra z 3ema nominalnymi obrońcami.
dodano: 28.02.2013, 09:13, #19 Joxer
fazi_01

W skad wiesz ze mi zwieracze nie trzymaja??? Trudno takie cos stwierdzic przez neta ale widze musisz miec olbrzymie doswiadczenie w tym temacie, zapewne na wlasnym przykladzie ;)

Jesli chodzi o bilard kieszonkowy....hmm....widac tez musisz miec na tym polu szerokie doswiadczenia skoro potrafisz tak trafnie ocenic ze to co pisze swiadczy o tym ze znam sie na bilardzie kieszonkowym. Zapewne musisz byc w nim ekspertem skoro potrafisz takie wnioski wysnuc. Boja jestem pewien ze pisze o pilce noznej tak samo jak inni na tym portalu. No ale widac mylilem sie. ;)

Ale w jednym masz racje....niemal kazdy zawodnik kiedys przynajmniej raz zasymulowal....problem jest jednak taki ze to co komus zdarzylo sie raz w zyciu wymienionym przeze mnie pilkarzom Barcelony zdarza sie co mecz.

Rozumiem ze wedlug Ciebie krytyka Barcelony = antyfan Barcy??? Bo przecie Nieskalana nie mozna krytykowac tylko trzeba wielbic bez wzgledu na wszystko. Jestes zalosny a do tego nie umiesz czytac bo jak wpomnialem w jednym poscie ponizej lubie Barcelone, lubie jej gre ale niektore rzeczy mnie wkurzaja a to co mnie wkurza to zawsze mowie wprost. Taki juz jestem ze nie ukrywam, nie pomawiam po katach, nie jestem dwulicowy tylko to co mysle to mowie. Ale takie dziecko jak Ty tego nigdy nie zrozumie bo to za duzo na Twoj maly i ciasny mozdzek.

ryba84

Wystarczylo Ville, ktory jest urodzonym srodkowym napastnikiem i egzekutorem wrzucic na szpice zeby biegal miedzy stoperami i gra od razu by inaczej wygladala. Po bokach Pedro z Iniesta i cofniety Messi za plecami Villi, w drugiej linii wysunieci Xavi i Fabregas z ubezpieczajacym ich Busquetsem i mozna grac.. Poza tym Real swietnie ustawil defensywe gdyz pomocnicy grali bardzo blisko obroncow i dzieki temu byla swietna asekuracja. Messi jak przeszedl jednego pilkarza to od razu nadziewal sie na drugiego albo i trzeciego, ktory szedl mu z odsiecza i zamykal droge. Na taka obrone jedyny sposob to trojka wysoko grajacych napastnikow (koniecznie ze srodkowym) i albo prostopadla pila za plecy obroncow albo przerzut gora. Bezproduktywne dryblingi nic tutaj nie daja. Poza tym ruchu w grze Barcy to ja nie widzialem zadnego. Tiki-take na stojaco nie da sie grac.
dodano: 27.02.2013, 22:39, #20 Szopiks20
No przeciez to ani madridista ,barcelona wstydziła by sie takiego psełdokibica
dodano: 27.02.2013, 22:24, #21 kgkg
Widać kolega niżej nie może przełknąć goryczy porażki
dodano: 27.02.2013, 19:55, #22 messi10barca
Barce wyeliminowała (moim zdaniem) pamieć o klęsce z milanem .
Jest to kryzys formy , taki miał real na początku sezonu .
Według mnie błędy to :
-brak przez dłuższy czas gry dobrego napastnika przy Messim
-nie celne strzały zwłaszcza Iniesty
-próbowanie przebicia się środkiem pola
-brak Tito Vilanovy
-nieskuteczne dryblingi Messiego
-przewidywalna gra
-fatalna gra obrońców
-brak sportowej złości (tak sądzę)
Pozdro
dodano: 27.02.2013, 19:53, #23 pitermaniak32
joxer

wszystko ok tylko zapomniales o sanchezie. On bieg w pole karne tylko po to żeby sie przewrócić.

fazi_01

w swoich komentarzach powinieneś brać przykład z joxera.

a ogólnie to fantastyczny mecz realu tyle, że przeciwnik nie postawił żadnego oporu. Nie ma już trójiki Xavi Messi Iniesta którą lubiłem oglądac. I ci stoperzy to jednym słowem dwa wolne słupy. Lepszą defensywę barcy widziałem jak puyol i piqeu byli kontuzjowani.
dodano: 27.02.2013, 19:35, #24 kastylijka
Cóż pisać. Piękny mecz Realu i 100% zasłużone zwycięstwo. Szkoda że nie 3 do jaja ale i tak jest git. Rewanż w lidze jakoś specjalnie mnie nie interesuje więc czekam na LM i oby równie gładko poszło z ManU :)
dodano: 27.02.2013, 16:57, #25 fazi_01
joxer ty nie musisz luzowac posladow bo juz takie masz, ze zwieracze ci nie trzymaja! Ty sie znasz na pilce? chyba na bilardzie kieszonkowym.
Aktorzy to sa w filmach a w pilce w kazdej druzynie ktos symuluje i nie wymieniaj tu pilkarzy barcelony ktorzy symulowali bo prawie kazdy pilkarz choc raz w swojej karierze symulowal.
Ale ty oczywiscie anty fan barcy widzisz tylko to co chcesz zobaczyc.
pozdro dla normalnych.
Wygral lepszy w dwumeczu proste. Gratuluje.
Z milanem barca wygra ale nie wiem czy uda sie awansowac , takie moje zdanie!
dodano: 27.02.2013, 16:57, #26 ryba84
Ja nie rozumiem jak można na takim poziomie nie wyciągać wniosków. Przecież od iluś tam meczy widać że z tym ustawieniem Barca się męczy przy odpowiednio ustawionej drużynie przeciwnej. Należy walnąć na szpicę człowieka który odciągnie uwagę od Messiego, Iniesty bo z 3 plastrami na plecach to naprawdę się ciężko gra. Tak to jest tylko bicie głową w mur. Druga sprawa że naprawdę trzeba dać jakiś impuls tej drużynie bo to co robi ostatnio np. Xavi-czyli nic nie robi-nie może przejść niezauważone. Słabo i bez woli gry/walki Iniesta, jakby wyprany z „uczuć”. O Fabregasie nawet nie piszę bo szkoda się denerwować. Trzeba rozciągnąć drużynę przeciwną między liniami bo tak jak w tym meczu widzimy jak podchodzą wysoko obrońcy we 2 czasem 3 do Messiego i klops. Ktoś dobrze zauważył że jeśli znajdował się ktoś wysoki w polu karnym i absorbował uwagę obrońców Realu to już robiło się miejsce dla innych i było groźnie. Trzecia sprawa to obrona-ludzie Barca gra od 2,3 lat bez obrony. Ja nie wiem jakim cudem im się udawało tyle ugrać (pewnie zdecydowanie lepszej jakości gra ofensywna) bez obrony. Puyol ma naprawdę serce do gry ale umiejętności pozostawiają mnóstwo do życzenia. Kilkakrotnie w tym meczy kompletnie źle się ustawiał do przeciwnika. Piqe wolny i w pojedynkach sam na sam bardzo często nieskuteczny. Z całej drużyny tylko Alba i Alves coś tam chcieli… Reszta przedreptała. Spotkanie naprawdę dobre. Bardzo dobre. Real dobrze ustawiony z konkretnymi zamierzeniami. Od początku wiedzieli czego chcą i po co przyjechali. Bardzo dobra gra w obronie-tu mają naprawdę zgrany kolektyw który widać rozumie się (dziwię się czemu im tak słabo idzie w lidze i czemu tracą takie głupie bramki) Najlepszy na boisku DiMaria. Nawet w defensywie pracował tak że tylko wzdychałem ze zdumienia. Trochę się dziwię kibicom Realu czemu tak często chcą pomijać tego zawodnika. Moim zdaniem to największe zagrożenie Realu dla innych drużyn, Jest tak mało schematyczny i mało przewidywalny że powoduje mega zamęt jeśli tylko ma piłkę. Piłka jest przewrotna i za to ją kocham… Raz na wozie raz pod wozem. Trzeba grać dalej.
dodano: 27.02.2013, 16:18, #27 starphase
Nie ma co sie rozpisywac :) Real poprostu wypunktowal slabo dysponowana Barcelone, jestem pod wrazeniem skutecznosci, wlasciwie Real mial dwie setki i obydwie wykorzystal, tak malo efektywnej Barcelony osobiscie nie pamietam. Pozdrawiam. Hala Madrid!
dodano: 27.02.2013, 15:51, #28 kgkg
Joxer,
jak pewnie zauważyłeś w Hiszpanii sędziuje się trochę inaczej, tutaj ceni się bardziej technikę, nie ostry(ale przepisowy) football.
Biorąc pod uwagę, że sędzia pozwalał na wiele, karnego dla Barcy nie było, gdyby sędziował jak typowy mecz ligi hiszpańskiej, karny należałby się, bo sędzia ma obowiązek oceniać wszystko jedną miarą...
Ja osobiście uważam, że Barca nie ma żadnego większego problemu, po prostu niektóre drużyny nauczyły się grać przeciw tiki-tacę. Real zagrał po profesorsku, jeżeli chodzi o taktykę, dlatego wygrał.

No i Joxer dziś wyjątkowo się z Tobą zgadzam, oby więcej takich tematów było
dodano: 27.02.2013, 15:19, #29 Szopiks20
Znakomity mecz Realu a barca grała to samo co z MIlanem ,zamiast wyciagnąc wnioski .Jednakze sadze ze katalonczycy nie potrafia grac innej piłki ,na wiekszosc zespołow nie działa to juz jak kiedys .Co do Realu nic dodac nic ujac .Hahah Albie pod koniec juz nerwy pusciły jak Pepe od tyłu kopnoł to czerwien odrazu powinna byc .
dodano: 27.02.2013, 14:33, #30 Tyreus
Joxer, o ile często miałem odmienne zdanie co Ty to dzisiaj cały dzień mogę Ci przytakiwać :)
te symulki barcy są męczące. jeżeli chodzi o sytuację w polu karnym pedro to żadnego symulowania nie było. ale to co zrobił alba jest dziwne i denerwujące. w trakcie meczu myślałem że dostał w kolano. teraz po obejrzeniu powtórek wyprowadziłem się z błędu. jednak weź po uwage to że Jordi trzymał się za twarz/głowę bo ostro przyrył banią o murawę wykonując ten swój spektakularny upadek :) po zakończeniu połowy nawet żaden zawodnik barcy się nim nie zainteresował :)
i jeszcze to podwórkowe zachowanie Pique przy jego faulu. ściął go równo, a od razu wymahuje rękoma że nic nie było.

co do sędziego to był przyzwoity. na dużo pozwolił ale wszystko w granicach przepisów. tam gdzie kartki się należały to dawał.

real powinien na lkigowy mecz z barcą dac trochę odpocząć swoim gwiazdom i wprowadzić modrica i kake.
dodano: 27.02.2013, 14:15, #31 andri9613
Kolejny mecz w którym Barca nie chcę oddawać piłłki i oddaje dwa celne strzały w całym meczu. Ogólnie Realu akcje wyglądały w ten spośob: Piłka jest np. na sodku i automatycznie jest podawana do Ronaldo. Ronaldo tylko starał się wywalczać rzuty wolne. Dla mnie grał cały czas sam. Mało podawał, bez sensowne strzały z 30, 35 metrów. Jednak udało mu się strzelić dwie bramki, za to szacunek. Ale nadal nie mogę zrozumieć czemu tak słabo Barca gra w meczach o większą stawkę. Wystarczy że Messi będzie w "Klatce" i barca przegrywa. Zobaczymy jak będzie z Milanem
dodano: 27.02.2013, 14:05, #32 Joxer
bartas23fcb

Nie pisze tego zeby dokopac komukolwiek ale wybacz ze nie zgodze sie z Twoja opinia o arbitrze tego spotkania. Wiem ze w przewazajacej czesci kibice BArcelony i czesc fanow Realu uwaza ze kazde dotkniecie pilkarza druzyny przeciwnej to faul, rzut karny itd. Otoz nie. Nie kazde dotkniecie przeciwnika to przewinienie. To ze sedziowie hiszpancy was rozpieszczaja i gwizdza w lidze kazde gowienko na waszym zawodniku nie znaczy ze jest to przewinienie. Akurat wczoraj Undiano Mallenco pozwolil na twarde gre na granicy przepisow a wiec tak jak sie gra niemal w kazdej z czolowych lig a wiec Bundelidze, Premiership, Ligue1 czy SerieA. To ze Primera Division jest spaczona pod tym wzgledem tak samo jak wiekszosc jej kibicow to wybacz ale nie moja wina.

W koncu w mozna bylo obejrzec mecz w ktorym arbiter mial gdzies placze Ronaldo, symulki Alby i ciagle bieganie z rekami w gorze do siebie zawodnikow obydwu druzyn. I bardzo dobrze. Tak powinien sie zachowywac sedzia. Mam wiele do zarzucenia Panu Undiano Mallenco, chocby za ostatni mecz Athletic z Sociedad gdzie dal dupy z wyrzuceniem zawodnika Sociedad (uderzenie bez pilki w twarz Herrery przy stanie 1-1) ale gdyby sedziowie hiszpanscy prowadzili mecze tak jak to wczoraj zrobil Arbiter z Pampeluny to po pierwsze Primera Division blaby lata swietlne przed wszystkimi ligami, kibice Barcy i Realu mieliby wieksze pojecie o przepisach a i oba najwieksze kluby by na tym zyskaly. A tak sedziowie swoja nieudolnoscia zeby nie powiedziec gorzej ciagnal ta lige ostro w dol drukujac mniej lub bardziej celowo spora ilosc meczy.

fazi_01

Nie wiem kto to jest Joker ale z opisu wnosze ze pijesz do mnie (poza tym nieladnie przekrecac czyjs nick ale przyzwyczailem sie). U mnie w domu drogie dziecko wszystko dobrze, dziekuję za troskę ;). A o piłce drogie dziecko mam na pewno więcej pojęcia niż Ty będziesz miał kiedykolwiek o czymkolwiek. Więc zluzuj poślady bo po co na napina.

low

Zgadzam sie ze nie tylko pilkarze Barcelony symuluja bo robi to sporo graczy. Tylko jest jeden problem. W zadnym zespole w Europie nie ma tylu symulantow w jednej druzynie co w Barcelonie - Pedro, Alves, Fabregas, Pedro, Cuenca, Alba, Busquets. Czesto nawet Mascherano i Pique lubia sie wydurnic w ten sposob. O przepraszam, niewiele gorszy od Barcy jest Real MAdryt, ktory tez ma swoich placzkow. Czasami ma sie wrazenie ze Ci pilkarze tylko patrza sie kiedy tu sie efektownie polozyc. Po drugie ekspresja tej sumulacji. W tym przypadku pilkarzy Barcelony sa mistrzami. Szkoda tylko ze to co widac w telewizji z perspektywy kamery i ewidentnie widac ze jest to symulacja to sedziowie czesto daja sie nabierac. Pilkarze Barcelony w swoim aktorstwie doszli tak daleko ze teraz np. dostaja w noge a chwytaja sie za twarz ze niby zostali uderzeni w twarz - bez przesady. Poza tym to nie ja wymyslilem DNA BArcelony tylko sami kibice Barcy, dziennikarze i pracownicy tego klubu. Niektorzy je tylko zmodyfikowali i dodaja do tego, troche zlosliwie DNA w symulowaniu.

Tak wiec drogi low owszem wielu pilkarzy symuluje, ale nikt nie robi tego w tak beszczelny sposob i tak czesto jak to robia pilkarze Barcelony. W zadnym innym zespole nie ma tez tylu pilkarzy ktorzy tak sie zachowuja w czasie meczu i w ten sposob staraja sie nabierac sedziow. 1 czasami 2 w zespole ktorzy lubia sie wydurnic przed kamerami efektownym oszustwem ale BArcelonie jest ich zdecydowanie za duzo i zdecydowanie za duzo im sie udaje w ten sposob osiagnac co niestety jest zwyklym oszustwem. A wiesz co najbardziej boli??? Lubie ten klub, zawsze lubilem i z przyjemnoscia go oglada. Ale jak patrza jak Ci pilkarze wydurniaja przed kamerami na Camp Nou gdzie jest napis na trybunach "Wiecej niz klub" odnoszacy sie do wspanialej historii tego klubu to szlag mnie trafia jak patrze na Albe czy innego Pedro, ktory tylko patrzy jakby tu oszukac sedziego. Czy na takim stadionie, wobec takiej tradycji popartej wspaniala maksyma i przed wspaniala publicznoscia wypada robic takie rzeczy??? Dla mnie to brak szacunku do klubu, kibicow i do siebie samego... Rozumiem jeszcze gdzie indziej, na obcym obiekcie ale na wlasnym stadionie robic z siebie pajaca??? Bez przesady....
dodano: 27.02.2013, 11:40, #33 low
@ Joxer

Jak z Twoją ostatnią wypowiedzią się nie zgadzałem, tak tym razem trzymam w 99% Twoją stronę. Wielu ludzi stara się bronić Blaugranę głupimi wymówkami, a to, że przegrywają to tylko ich wina ;). Zgadzam się z prawie każdym słowem w Twoim komentarzu i jest to dla mnie smutne, bo miało być tak pięknie a zapowiada się na skopiowanie Realu z poprzedniego sezonu :(. Jednak tak jak zaznaczył fazi_01 także nie rozumiem słów, gdzie wspominasz o DNA Barcelony... Nie mam czasu na to by udowadniać, bo niestety nie pamiętam wszystkich na świecie spotkań i każdej kolejnej symulacji na meczach, nawet 1 po meczu potrafię zapomnieć o wszystkich jego incydentach, ale w oczy rzuca się jedno !!! Każda drużyna na świecie zrobi wszystko by wygrać i nie ma takiej, w której zawodnicy nie symulują, powiem więcej, na pewno Katalończycy nie robią tego częściej niż inni, jednak są w tym wyolbrzymiani tak samo jak w błędach sędziów. Skąd to się wzięło? Nie wiem, choć mogę się tylko domyślać to nie ma co spekulować, więc nie bd drążył dalej tego tematu, żeby przypadkiem nie wzniecić tutaj kolejnej wojny ;).

@ choszcz

Tu nie chodzi o grę w kratkę od 2003 roku jak zacząłem kibicować Barcelonie w każdym sezonie mieli 1-4 miesiące zadyszki, nie licząc ostatniego sezonu, gdzie każdy wyjazd był "walką o choćby najmniejszy kawałek ziemi..."
dodano: 27.02.2013, 11:19, #34 fazi_01
Joker a w domu wszyscy zdrowi? po za Toba chyba! co maja oznaczac te slowa "DNA Barcelony bo pięknie symulował....." ?? Widze ze o pilce to nie masz pojecia :) ale pewnie kolko rozancowe to twoja pasja i tam sie sprawdzasz u ksiedza na kolanach.
Co do meczu Real wygral zasluzenie i gratuluje , moje przeczucie sie sprawdzilo i na pocieszenie pozostaje mi wygrany kupon w sts (100zł na Real dalem i 400zł wygralem)
BARCELONA FOREVER!!
dodano: 27.02.2013, 11:10, #35 choszcz
*
dodano: 27.02.2013, 11:09, #36 choszcz
Najgorsze jest ,że Barca gra w kratke i wypada ,że teraz wygra z Realem i przegra z Milane xD


Granada(W)-Milan(P)--Sevilla(W)-Real(P)-Real(W)-Milan(P) :D
dodano: 27.02.2013, 10:59, #37 choszcz
Pierwsze 10 minut zrobiło na mnie wrażenie , Barca i Real grała na takim samym poziomie ,ale potem faul Pique no i w rezultacie ...
Po tym już Barca z czasem przestawała w ogóle grać,po pierwszej połowie myślałem ,że coś jeszcze zrobią bo to barca ,a wynik tylko 0-1 no ,ale po tem ,,poszło''. :( Jak dla mnie Real wygrał ,bo extra grali ,a Barca nic nie pokazała. Kibice Barcy nie powinni mówić ,że to trofeum nic nie znaczy ,bo na każdy puchar trzeba zapracować ,a Kibice Realu powinni ostygnąć bo jeszcze finał.





P.S.ale karny dla Barcy powinien być ;)
dodano: 27.02.2013, 10:24, #38 bartas23fcb
Joxer - bez takich uwag, nie chodziło mi o to, że gwizdał na niekorzyść Barcy, jak dla mnie było równo, jeżeli chodzi o sędziego. Oszczędź sobie zbędne słowa o przepisach gry w piłkę nożną. Nie możesz po prostu napisać swojej opinii o meczu tylko szukasz pomysłów jak udupić redaktora? Po co to?

A zdanie, że nie został anonimowy chyba jest prawdziwe, czyż nie? Barca miała spore zastrzeżenia co do jego pracy, Realowi kilka razy za skórę również zaszedł. To, że kibicuję Barcelonie nie znaczy, że piszę newsy pod Nią.
dodano: 27.02.2013, 09:10, #39 patryk_barca
to co oni graja to napewno nie jest tiki-taka
zero szybkosci duzo niedokladnosci
Fabregas w pierwszym skladzie
widac nie da sie prowadzic druzyny na odleglosc i to jeszcze w chwili kiedy walczy sie z choroba
dodano: 27.02.2013, 08:49, #40 Tyreus
Joxer, święta racja. Można powiedzieć że wyjąłeś mi to z ust.
dodam tylko od siebie, że jeśli ktoś jeszcze pamięta to za Guardioli barcelona grała tiki-takę a za Tito/Roura grają jak jakiś europejski średniak. nie ma tak dużo gry z klepki, w trójkącie. nie wrzucają już tak dużo za obrońców, a widać (po ostatniej bramce) że to nadal działa.
real rozklepał barcelonę 2-3 zawodnikami, aż przykro było patrzeć. mam nadzieję, że królewscy nie popadną w hurraoptymizm przez meczem z ManU bo w Manchesterze nie będzie tak łatwo.

P.S. już przed sezonem pisałem że potrzebny jest barcelonie środkowy obrońca, a Puyol powinien pójść na ławkę. w ostatnich tygodniach Xavi też gra tak jakby już odczuwał bagaż lat na swoich plecach. za to Varane świetny, no i widać że na mecze z Barceloną to można było nawet trzeciego bramkarza wystawić :P
dodano: 27.02.2013, 08:10, #41 Joxer
Sędzia nie pozostał anonimowy??? Bez jaj Panie redaktorze. Proponuję się skupić na żałosnej grze psudograjka Alby ktory widać że ma DNA Barcelony bo pięknie symulował.....szkoda że przy tym wejściu Arbeloi nie złapał się za jaja albo za kostke....pewnie mu zabrakło rąk więc dobrze że nie ma ich więcej bo dopiero wtedy byłby cyrk....

Naprawdę, co niektórzy powinni sobie poczytać przepisy gry w piłkę nożna zanim zaczną cokolwiek pisać i prowadzić jakiekolwiek strony internetowe...bo komentatorzy, szczegolnie Polscy sa ciency w tym jak sik pajaka wiec opieranie sie na ich wypocinach meczowych grozi totalnym osmieszeniem sie...Szpaku ostatnio tez widzial wszedzie faule na zawodnikach Barcelony...

Blaugrana przegrala bo zagrala zenujaca slabo, bez zadnego pomyslu na gre, bez woli walki, po prostu bez niczego....tej druzynie potrzebny jest jakis wstrzas i przede wszystkim wzmocnienia.....a jesli Barca nie chce kupowac nikogo to jedyne wyjsciem jest czesciej grac tymi wychowankami by jak najszybciej osiagneli umiejetnosci predysponujace ich do gry w pierwszej druzynie.....sam trening nie wystarczy....bo Barca to w tej chwili bardzo mocna pierwsza jedenastka i zero rezerwowych. Dwoch dryblerow w osobach Messiego i Iniesty nie wystarczy....zastanawiam sie co jeszcze w rezerwach robi Defloeu (sorki jesli zle napisalem). Chlopak ma spory talent i jest za dobry na Segunda. Gdyby jeszcze pozbyl sie egoizmu i zrozumial ze na pierwszym miejscu jest druzyna to jest materialem na gracza ze swiatowego topu....na razie w swoich dryblingach i grze jest mocno irytujacy bo skupia sie na sobie i wlasnych osiagnieciach zamiast na druzynie....

Moze w koncu zaczac grac normalnie ze srodkowym napastnikiem a nie stadem pomocnikow i skrzydlowych....bo jak widac dobry rygiel, dobra asekuracja i Barcelona lezy na lopatkach bo nie ma kto absorbowac dwojki stoperow, ktorzy bez problemu moga wychodzic do przodu i asekurowac defensywnych pomocnikow oraz bocznych obroncow bez strachu o to ze ktos za ich plecami walnie brame....jako dowod wystarczy podac fakt ze ilekroc Pique pojawil sie na srodku ataku tylekroc Barca miala o wiele latwiejszy wjazd w pole karne i grozniejsze sytuacje.....no ale po co uczyc sie na bledach....teraz jeszcze tylko wpierdziel do Milanu i Katalonczycy moga dograc do konca sezonu rezerwami gdyz i tak maja juz tytul w kieszeni....
dodano: 27.02.2013, 08:04, #42 Niebcio
No to co? Zostaje czekać i mieć nadzieję na rewanż barcy w sobotę :D VEB!
dodano: 27.02.2013, 08:00, #43 Niebcio
Byłem za Barcą ale Real zagrał futbol doskonały, nic dodać, nic ująć
dodano: 27.02.2013, 07:08, #44 zywalx34
Jednak Barca nauczyła się czegoś od czasu meczu z Milanem : były strzały z za pola karnego . Jednak nie ma co się dziwić że strzały te były nie celne , ponieważ Barca do tej pory nie musiała często z nich korzystać .
A co do meczu . Gratulacje dla Varane'a . Dobry mecz w wykonaniu Realu . Tika - taka jest już rozpracowana .
HalaMadrid!!! :D
dodano: 27.02.2013, 02:47, #45 czopek
"Real nareszcie "odkuł" się za fatalne wyniki z czasów rządów Guardioli. " Wyszło co bartas mysli.

Nie było fatalnych wyników, tylko sporo remisów, dwie masakry bramkowe, a na koniec nawet porażki.

Roura i jego walkie talkie się nie sprawdzają za dobrze ;/
dodano: 27.02.2013, 00:30, #46 Siemano_Marcin
gogi nie spinaj tak :) chociaż wiem o co ci chodzi wszyscy teraz piszą i mówią ze Barca ma słaby okres ze itp itd sromto tamto nie chodzi mi już o Real ale każda drużyna musi sobie z tym radzić.Na razie sie nie wypowiadam poczekam do jutro jak temat się rozwinie.Dobry mecz Królewskich Hala Madrid
dodano: 27.02.2013, 00:23, #47 Adviser
@gogi Usprawiedliwiacie? błe hłe hłe xD Nikt nikogo nie usprawiedliwia. Real okazał się dziś lepszy, zasłużył na zwycięstwo, koniec tematu. Po co się spinasz?
dodano: 27.02.2013, 00:22, #48 gogi
Dodałeś komentarz i odświeżyłeś stronę, jak ja teraz ;)
dodano: 27.02.2013, 00:11, #49 czopek
Dobrze, że Alba strzelił bramkę bo wyszedłby podsumowujący wynik do zera. Tak przynajmniej do końca się nie ośmieszyli. I tak kiepsko to wyglądało lol.

"gogi" nie nakręcaj się tak od razu przyszłościowo, wszystko po kolei.
dodano: 27.02.2013, 00:04, #50 gogi
Tak teraz usprawiedliwiajcie swój zespół, może po prostu Barca nie była w stanie nic zrobić??? Nie pomyśleliście o tym? Mówię to tak na przyszłość bo jutro będzie tu pełno komentarzy tupu tego niżej, że Barca nie walczyła itp.
dodano: 26.02.2013, 23:59, #51 czopek
Piękne zdjęcie Cristiano. Wydaje się, że biegnie pocałować redaktora :) HAHAHA buzi- buzi =)

Barcelona nie walczyła, tylko próbowała na oślep zdobyć bramkę, dzięki swojej pełnej chaosu grze.
Powiązane artykuły
Zobacz także

Najnowsze aktualności

[x]Informujemy, że ta strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z polityką plików cookies. W każdym czasie możesz określić w swojej przeglądarce warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies.