Deportivo Alavés Athletic Bilbao Atlético Madryt FC Barcelona Celta Vigo Eibar Espanyol Getafe Granada Leganés Levante Mallorca Osasuna Real Betis Real Madryt Real Sociedad Sevilla Valencia Valladolid Villarreal

Iniesta: Nie jestem aktorem, ani ja, ani moi koledzy

bartas23fcb @10.10.2012 | Przeczytano 3853 razy

Iniesta: Nie jestem aktorem, ani ja, ani moi koledzy

Andres Iniesta udzielił wywiadu, w którym opowowiadał o ostatnim El Clasico, słowach Pepe, oraz jego kontakcie z Guardiolą.

O Pepe: “Tak, to co powiedział nie jest bez znaczenia. Każdy może mieć swoją opinię na temat tego, jak to wyglądało, że karny się nie należał, jednak nie można iść dalej. Kiedy ktoś mówi o Tobie i Twoich kolegach w takich słowach, musisz czuć się zraniony. Nie jestem aktorem, tak samo jak moi klubowi koledzy. Jeżeli spojrzymy na pewne askpekty w grze Pepe, możemy mieć wiele opinii na jego temat. To boli, ponieważ odnosi się do nas, jednak nie warto o tym myśleć. Teraz wszyscy znamy Pepe.”

El Clasico: “El Clasico to niesamowite doświadczenie. To coś wyjątkowego, czujesz to zewnętrznie i wewnętrznie. Wszyscy oczekują od tych ekip zwycięstw, a kiedy to się kończy, zawsze mówi się, że coś świetnego miało miejsce. Jednak liga i życie toczą się dalej. El Clasico jest pełne emocji, jednak wszystko inne ma swoją dalszą kontuację.”

Występ Casillas'a (pytanie dot. rzutu wolnego Leo): ”Nie jestem bramkarzem, jednak uderzenie było naprawdę dobre, a Iker tego nie sięgnał, to wszystko.”

Dobra atmosfera: “To jest to, co powinno być zawsze. Z powodu różnych rzeczy które się wydarzyły, bywało różnie. Jednak popatrz, byliśmy w stanie patrzeć sobie w oczy jak koledzy. Rywalizacja zawsze będzie, jednak mimo to jesteśmy profesjonalistami i przeżyliśmy już wiele, wiele nawet razem.”

Zmiana z Guardioli na Vilanovę: “Nie wydaje mi się, że jest duża różnica między stylami gry oraz sposobem trenowania, wszystko zostaje takie samo. Tito był tutaj. oraz był częścią sukcesów Barcelony, zarówno w kwestii gry, tak i tytułów. Wszystko toczy się w tym samym kierunku, jednak Tito nie jest Guardiolą, a Guardiola nie jest Tito. Każdy z nich daje coś od siebie, jednak ogólnie rzeczy pozostają takie same. Jest inny trener, a Tito zaznacza swoją obecność krok po kroku.”

Guardiola: “Rozmawiałem z Pepem kilkukrotnie odkąd nas opuścił. Guardiola zawsze był osobą, która ma duży wpływ na swoich zawodników. Nie tylko w aspektach piłkarskich, lecz także personalnych.”

Abidal: “Patrzenie na niego przebywającego z nami, z tym głodem i ekscytacją, po tym co się stało, było powodem do wielu rozmów między nami. To przez co przeszedł jest godne podziwu. Nie można opisać tego uczucia. Mam nadzieję, że będzie kontynuował swoją rehabilitację.”

Marzenie o Złotej Piłce: “Nie marzę o tym, powodem jest to co zawsze. Nie grasz po to, by wygrywać te nagrody. Robię coś, z czego inni mogą być dumni. Są rzeczy, których nie kontrolujesz, nie myślę o tym. Jeżeli tutaj jestem, świetnie. Kiedy wygrałem w Monako, byłem naprawdę zaszczycony, że ludzie docenili i obdarzyli wartością moją grę, obok Cristiano i Leo. Jestem zadowolny z siebie i szczęsliwy, oraz wdzięczny ludziom, którzy wierzyli we mnie.”

Hiszpania: „Kiedy wygrywasz Mistrzowo Europy i Mistrzostwo Świata, musisz wrócić i wygrywać, grać dobrze i odnośić sukcesy. To logiczne. To byłoby nielogiczne, gdybyś nie wygrywał niczego a ludzie oczekiwaliby od Ciebie mistrzostw. Czuje się presję na zwycięstwa, ludzie oglądający nas, to motywacja do ciągłego rozwoju.”


Źródło: as.com

Komentarze (41 opinii) Obserwuj Dodaj opinię

dodano: 11.12.2012, 20:58, #1 tomek388
http://www.youtu(...)y5XWKpnY

Lepiej oglądnijcie sobie filmik z Hollywood.
dodano: 11.12.2012, 18:57, #2 Rimon
W Barcelonie jest 3 tzw."aktorów". Nie będę ich wymieniał, żeby nie było ale to nie jest Messi. Jeżeli zawodnik zostanie lekko podcięty przed polem to oczywiste jest że się przewróci aby stworzyć sytuację doskonałą do strzelenia bramki. Faul ma polegać na tym że ten kto fauluje musi odrazu złamać komuś nogę? nie! wystarczy że jest popychany,ciągnięty za koszulkę czy lekko podcięty. To wszystko zalicza się do fauli i sędzia słusznie może zagwizdać. Jestem fanem Barcy ale nie toleruje niektórych zachowań Zwłaszcza busquetsa. Nie żebym kogoś obrażał czy coś ale on jest takim który właśnie nadaję nazwę dla barcy "aktorzy" Gdy odejdzie z Barcelony do Chelsea będzie lepiej i dla Barcy i dla Chelsea(bo przyjdzie wzmocnienie :D) . Pozdrawiam.
dodano: 14.10.2012, 19:04, #3 kox99
Visca el Barca!!!
dodano: 14.10.2012, 14:10, #4 jarobot
po co komu diss :P
dodano: 13.10.2012, 09:37, #5 earl15
On może i nie, ale koledzy to inna bajka. Kładą się szybciej nawet niż Puyol po prawdziwym urazie. Nie wszyscy ale zdecydowana częśc z nich tak.
dodano: 12.10.2012, 15:37, #6 Vusapion
Low ty uznałeś to za uwagę ja za pretensje, ale to wynika z tego, że nikt nie myśli tak samo.

Tak jak ty Real, ja Barcelonę nigdy nie uważałem za wroga, a za najsilniejszego ze wszystkich rywali. Uważam, że krytykuję barce wtedy kiedy na to zasługuje, jak również Real jeżeli zasługuje na negatywne opinie. Lecz swojego zdania nie zmienię i jeżeli trzeba będzie, będę go bronił, a dyskusja z tobą jest ciekawa, bo mimo iż masz inne zdanie jesteś osobą, która wysłucha opinii drugiego i mimo iż subiektywnie, to racjonalnie odpowie.

Tym akcentem możemy zakończyć naszą dyskusję.

Ps jak już pisze komentarz tutaj to napiszę też odnośnik do artykułu o "Ronaldo dobrze rozpoczyna sezon" i low jako kibic RM zgodzę się na każdy temat jeżeli mam podobne zdanie i nie tylko pochlebny dla Realu i tak było kiedy zgodziłem się z opinią twoją że komentarza dreamcast26 powinien się znaleźć na szczycie czołowych cytatów"
dodano: 12.10.2012, 11:54, #7 Tyreus
chłopaki po prostu prowadza dyskusję bez zbędnego obrażania siebie i kogoś innego. bierzcie z nich przykład :)
dodano: 12.10.2012, 07:41, #8 dreamcast26
Vusapion i low mogli by radzic w telewizji przed meczami Barcelona - Real.Tak czy owak sie nie dogadacie,oboje jestescie wpatrzeni w swoje druzyny.Ja z mom pupilem fazim tez ciezko mam sie dogadac.Uwielbiam tematy Real - Barca.Hala Madid
dodano: 12.10.2012, 00:55, #9 low
Vusapion

Po pierwsze znów mnie źle zrozumiales, lub robisz to celowo ;).

Po drugie do prorokowania zaliczam takie rzeczy jak: ciągniecie za koszulkę, obraźliwe słowa, rozpychanie podczas nieuwagi sędziego i temu podobne rzeczy.

Dziękuje teraz za Twój czwarty akapit ;).

Teraz z przykrością stwierdzam, że nie odróżniasz pojęć. Nie mam do Cb żadnych pretensji, wręcz przeciwnie wbrew pozorom lubie z Tb dyskutować, bo w odroznieniu od 99% tutejszych użytkowników jest to z Tb możliwe. Ale to, że upomniałem Cię o filmik raczej uznałbym za uwagę!!!

Od samego początku trzymałem sie jednej reguły i tak zostało do dziś, a dla jasności w przyszłości także nie zamierzam tego zmieniać... Dla mnie Real to nie wróg a rywal jak każdy inny, a nawet lepszy od większości, bo po każdym spotkaniu można wyciągnac wiele wniosków ;). Stąd też traktuję ich bardzo obiektywnie, ale kiedy trzeba to kopa w tyłek dostaną z moich słów, ale nawet Barcelonie, której kibicuje od 2003 roku (Transfer Ronaldinho) czasami kopne słownie w tyłek, bo każdemu od czasu do czasu sie należy ;).
dodano: 11.10.2012, 17:52, #10 kgkg
Vusapion wyprzedziłeś mnie, bo chciałem napisać podobnie, mowa o ostatnim zdaniu.

fazi_01 jeśli już wklejasz linki z filmikami to proszę oglądnij je najpierw, a nie wrzucaj pierwszych lepszych z wyszukiwarki.

Może się mylę, ale w całej tej dyskusji chodzi raczej o typowe aktorstwo, znaczy coś typu, no nie wiem przedostatni mecz Bracy w lidze i Fabregas w roli głównej(pierwszy przykład, który przyszedł mi na myśl), a nie o sceny z linków od fazi_01, gdzie zawodnik jest faulowany i niby jest w stanie ustać, ale przewraca się, bo rzut karny jest chyba troche lepszym rozwiązaniem niż kontynuowanie akcji, z której pewnie nic nie wyniknie. Oczywiście nie wszystkie filmiki z linków takie są ale większość...
dodano: 11.10.2012, 16:39, #11 Vusapion
low co ma twarda gra do gry fair ? Nic. Niestety trzeba tłumaczyć jak dziecku.

Gra fair według mnie to brak brutalnych fauli, symulowania i umiejętność przyznania się do np. zagrania piłki ręką ( przykład Klose kilka tygodni temu strzelił bramkę ręką, ale potrafił się do tego przyznać ).

Dla ciebie prawie każde zachowanie na boisku to prowokowanie, oprócz statystyk czysto piłkarskich. Czyli jakich ? Ilość fauli to też statystyka czysto piłkarska.

Skoro oglądasz mecze Barcelony od kilku lat i uważasz, że symulowali tylko i wyłącznie wtedy, kiedy przeciwnik ich sprowokował to masz rację nie jestem wstanie pokazać ci takiego filmiku.

Uważam, że pretensje miałeś do mnie " przeczytaj jeszcze raz proszę co napisałem, następnie odwiedź i przeanalizuj filmik użytkownika, któremu udało się wcisnąć między nasze komentarze. Następnie przeanalizuj swoje słowa i zastanów się co piszesz...
". Jeżeli to nie są pretensje, to nie umiem analizować tekstu. Nie napisałem, że pochwalam zachowanie piłkarzy Realu, a konkretnie Pepe, a także nie porównywałem Katalończyków do piłkarzy Realu, więc twoje pretensje są bezpodstawne, a dodatkowo zastanowiłem się nad tym co piszę, więc kolejne pretensje są bezpodstawne.

Kiedy się zalogowałem na stronie i czytałem twoje komentarze ( trudno było ich nie zauważyć ) to uważałem, że są to wypowiedzi przemyślane i mądre, a także bez krytyki zachowań piłkarzy Realu, lecz przychodziło ci to łatwo, bo Barcelona wygrywała wszystko z piłkarzami z Madrytu, ale kiedy szala się wyrównała, a może i nawet lekko przesunęła na korzyść królewskich to każda twoja wypowiedź krytykuje postawę piłkarzy Realu w mniejszym lub większym stopniu.

Low przemyśl sobie moje słowa i ogarnij się trochę, bo krytyka mnie jest przez ciebie robiona na siłę.
dodano: 11.10.2012, 16:00, #12 low
Jak bardzo tego pragniesz to wejdź sobie na "youtube" i poszukaj milion podobnych o Realu, zaufaj- nie będziesz miał z tym problemu ;), chyba, że jesteś mało inteligentny i nie wiesz jak dobrze obsłużyć tą jakże zacną stronę internetową ;).
dodano: 11.10.2012, 15:58, #13 Kamil1977
low FanRealu_ Ci podesłał link więc się ucisz :-)
dodano: 11.10.2012, 15:50, #14 low
wcasowic

Hehehe odpowiedź na Twoje pytanie jest prosta ;), a jeżeli nie pamiętasz podobnych sytuacji, tylko z Realem to najwyraźniej nie jest długo ich kibicem.

Otóż dzieje się to dlatego, że gdy ktoś długo jest na szczycie- staje się dla większości monotonny... Więc trzeba na każdy możliwy sposób demotywować taką jednostkę, aby jej działania nie były takie dokładne, piszę o tym tak ogólnie z tego powodu, że nie dotyczy się to tylko piłki nożnej, ale przede wszystkim tej właśnie dyscypliny. Moją tezę może potwierdzić między innymi zachowanie kibiców na stadionach, widać, że są mało tolerancyjni dla innych, z kolei w innych sportach nie jest to takie oczywiste, że rywalizacja w tabeli to także rywalizacja zaprawiana pięściami poza spotkaniami, bądź też na nich ;).
dodano: 11.10.2012, 13:49, #15 czopek
Hollywood. Zabawną nazwę ktoś dał :) Dobry filmik.
dodano: 11.10.2012, 13:46, #16 wcasowic
Panowie nie porównujcie symulacji Realu do Barcy po pod tym względem Real wymięka, nie mówie że nie symuluję, ale nie aż tyle i w takiej jakości jak Barca.
Myślicie że czemu cała Europa dała Barcelonie takie nazwy jak "Uefalona" "Największy teatr Europy" "Farsa" czy "Barca The Cheaters" o Realu jakoś podobnych nie słyszałem przynajmniej z ust innych kibiców niż Barcy
dodano: 11.10.2012, 13:33, #17 FanRealu_
[link]

Nie no te najlepsze .
dodano: 11.10.2012, 13:29, #18 czopek
Ładny seans tych symulek. Pepe świetnie się nadaje do tego, ma wrodzony talent :) Powinien podszkolić Alexisa :))
dodano: 11.10.2012, 13:21, #19 low
Vusapion, chodziło mi o to, że najpierw mówisz faulach- "twardej grze", później o byciu fair. Więc czy prowokowanie i innego rodzaju zaczepki są fair? Przecież każdy sposób irytowania przeciwnika poza strzeleniem mu bramki posiadaniem piłki i innego rodzaju statystykami czystko sportowymi to jakiś rodzaj oszustwa, którego tak nie popierasz a zarazem twierdzisz, że bez tego się nie da, więc wyjaśnij mi na czym polega gra fair? Mam nadzieję, że po raz ostatni użyłem tego słowa, bo w tej dyskusji nie ma to sensu...

Po raz kolejny się powtórzę, bo rzucasz słowa na wiatr: kiedy było tak, że zawodnik Barcy zrobił z siebie aktora, przy czym wcześniej nie był prowokowany? PROSZĘ TYLKO O JEDEN JEDYNY PRZYKŁAD!!!

Zgadnij dlaczego takowego nie znajdziesz? BO NIE BYŁO NIGDY TAKIEJ SYTUACJI!!!

No i ostatnia sprawa, w którym momencie pisałem do Cb z pretensjami ;)? Nie przypominam sobie!
dodano: 11.10.2012, 13:12, #20 czopek
Chwytliwy temat, ale ameryki to tutaj nie odkryjecie. Symulki były, są i będą. Każdy może je stosować jak zechce. W FCB mają opanowane to do perfekcji(potrójne fikołki itd). Można to nazwać częścią taktyki. Z drugiej strony jeśli grają tam same baletniczki(z wyjątkiem Puyola), to dzięki takiemu zachowaniu chronią swoje nogi. Mogli by się postarać i pozmieniać coś w repertuarze, bo sędziowie przymykają już oko. Na pewno nie jest to liga angielska, gdzie 120-to kilowe szafy odbijają się od siebie i nic nie czują :)

Co do Casillasa, to mógł się bardziej postarać. Miał kupę czasu na wyjęcie tej piłki.
dodano: 11.10.2012, 11:18, #21 KiziO
Nie chce nic mówić ale każdy czasami symuluje. Czy wy grając w piłkę nigdy nie symulowaliście ?
dodano: 11.10.2012, 08:53, #22 dreamcast26
Cieszy mnie ze poprzedni mecz Real Barca byl bez udawania z obu stron.Nie było jakis wiekszych spiec.Jestem za Realem nie przecze,ale uwazam ze Barcelonka bardziej sciemnia w tych faulach i nie potrzebuje filmikow,by to powiedziec.Barcelona i Real to dwie najlepsze druzyny mam nadzieje zobaczyc ich w lidze Mistrzow walczacych ze soba.Podoba mi sie ze Malaga,Sevilla i Atetico staja sie coraz lepsze.Bedzie bardzo wyrownanie i mam nadzieje ze Krolewscy i barbarzyncy beda mieli godnych rywali.Co do Iniesty to go szanuje..Nie sciemnia co mecz jak koledzy.
dodano: 11.10.2012, 08:49, #23 fazi_01
Pewnie kazdy pilkarz cos kiedys przysumulowal wiec nie ma co sie spierac. A ci co wrzucaja filmiki jak pilkarze Barcelony symuluja to moze chca zobaczyc pilkarzy Realu w akcji???
Zapraszam do lektury:
[link]
[link]
[link]
[link]
[link]
[link]

i co?
PANOWIE PROPONUJE POPROSTU PRZEMILCZEC TO WSZYSTKO. BO I WY I MY MOZEMY SIE WSTYDZIC ZA NIEKTORE SYTUACJE.
dodano: 11.10.2012, 08:20, #24 hardflip2
CR7 tez udaje :)
dodano: 11.10.2012, 07:54, #25 kastylijka
Co do Iniesty to zgodzę się nie jest żadnym aktorem to świetny piłkarz i tu rozumiem jego słowa o sobie.Co do kolegów wiadomo że będzie ich bronił normalna rzecz, ale wszyscy dobrze wiemy na co stać Busquetsa największy aktor, jest w tym wyśmienity i widzą to kibice nie tylko Realu :)
dodano: 11.10.2012, 00:53, #26 Vusapion
Powinno być Masz pretensje do mnie w 3 akapicie.
dodano: 11.10.2012, 00:51, #27 Vusapion
Jeżeli sam przeciwnik jest dla ciebie prowokacją to niestety nie znajdę dla ciebie takiego przykładu. Jeżeli jednak prowokacja to dla ciebie nieprzepisowe zabranie piłki to wystarczy jak obejrzysz chociaż jeden z filmików zamieszczonych w pierwszych komentarzach pod tym artykułem.

Nie wmawiaj mi, że się gubię w tym co piszę, albo, że sam sobie zaprzeczam, bo nic takiego nie miało miejsca. Jeżeli jednak twierdzisz inaczej podaj mi cytaty, które sobie przeczą z moich komentarzy.

Mam pretensje do mnie również o to, że krytykuję tylko piłkarzy Barcelony, a powinienem spojrzeć na to co robią piłkarze Realu, a w szczególności Pepe. Więc nie wiem co takiego wyczytałeś w moim komentarzu, ale nie mam tam słów pochwały dla zachowań piłkarzy królewskich, więc pretensje twoje nie są słuszne.

Rozumiem, że bronisz swojego zdania i barcy, ale na siłę usprawiedliwiasz ich i na siłę szukasz w moich wypowiedziach nieścisłości.
dodano: 11.10.2012, 00:36, #28 low
Ja rozumiem, ale Ty chyba, nie widzisz, że sam się gubisz w tym co mówisz ;).

Poza tym odsyłam do przedostatniego akapitu mojego pierwszego komentarza pod tym newsem zamykającego się od słowa: "Ponownie". Bo wczesnej nie odniosłem się do Twojego pierwszego akapitu. Proszę daj mi przykład, gdzie piłkarz Barcy kładzie się z perfekcją aktora na murawę bez wcześniejszej zaczepki/prowokacji ; ))).
dodano: 11.10.2012, 00:27, #29 Vusapion
Jest też coś takiego jak sprawa moralności, której nie wciśniesz w jakieś prawo i nie opiszesz słowami, ale ja nigdy nie będę się cieszył z wygranej oszustwem, nawet jeżeli będzie to najważniejszy mecz jaki grałem.
dodano: 11.10.2012, 00:23, #30 Vusapion
Low nie chcę się z tobą kłócić, ale nie odpowiadam za to, że nie rozumiesz mojego komentarza.

Jestem ciekaw w jakim ty znaczeniu używasz słowa fair ?
dodano: 11.10.2012, 00:16, #31 low
;) przeczytaj jeszcze raz proszę co napisałem, następnie odwiedź i przeanalizuj filmik użytkownika, któremu udało się wcisnąć między nasze komentarze. Następnie przeanalizuj swoje słowa i zastanów się co piszesz...

Jedno jest pewne. Każdy ma swoją rację i koniec- nigdy sie w 100% nie dogadamy jeżeli chodzi o pewne sporne kwestie, ale tak już było, jest i będzie. Prawda zawsze leży gdzieś po środku.

Poza tym sam sobie przeczysz!!! To bo przystoi, bądź nie piłkarzowi jest już określone w pewnym spisie i grając w piłkę chyba powinieneś o tym wiedzieć!!!

O zaangażowaniu i ambicji to raczej świadczą wyniki ale tutaj akurat oba kluby pokazują że są czołówką świata!!!

Jeżeli już piszesz drukowanymi literami słowo: "FAIR"- najpierw dowiedz się co ono oznacza, bo po raz kolejny sam sobie zaprzeczasz i gubisz się w jednym komentarzu. To wygląda tylko na "kręcenie złomu, żeby otrzymać kilo promu".
dodano: 11.10.2012, 00:01, #32 Vusapion
low sytuację którą przedstawiłeś rozumiem, ale wybacz u piłkarzy Barcelony udawanie stało się stałym fragmentem gry i nie robią tego od kilku lat bo przeciwnik ich sprowokował.

Może to symulowanie jest wynikiem jakiś traumatycznych wspomnień w których to piłkarze barcy byli faulowani, a sędzia tego nie interpretował jako faul bądź też nie widział.

Jednak trzeba zaznaczyć, że to symulowanie nie przystoi drużynie, która chce być uznawana za najlepszą na świecie.

Twarda gra w piłkę świadczy o wielkim zaangażowaniu i zawsze będą faule z tego powodu, a piłka nożna to jest gra kontaktowa i walka "bark w bark" jest bardzo ważna i kładzenie się po zetknięciu z drugą osobą jest po prostu kpiną.

Piłkarz, który jest uznawany za jednego z najlepszych w swoim fachu ( czyli tak na prawdę każdy piłkarz Barcelony ) pomimo wielkich umiejętności powinien przede wszystkim walczyć do końca i nie padać na murawę, kiedy poczuje jakikolwiek kontakt z drugą osobą w celu wymuszenia faulu. To samo tyczy się brutalnych fauli, jeżeli ktoś nie jest wstanie zapanować nad emocjami nie powinien profesjonalnie uprawiać piłki nożnej, chyba, że nauczy się kontrolować, bo to może być bardzo poważne w skutkach.

W piłce nożnej ważne są technika, szybkość, wytrzymałość i precyzja, a także zaangażowanie, jednak najważniejszą rzeczą jest gra FAIR.

Ps gram obecnie w 5 lidze i znam realia boiskowe, więc nie zarzucaj mi, że nie wiem o czym pisze.
dodano: 10.10.2012, 23:55, #33 ciechowski
[link]

dodano: 10.10.2012, 23:04, #34 low
Hehe, zapewne mnie nie zrozumiecie. Chyba, że ktoś z tu obecnych grał kiedyś chociażby w lidze okręgowej...

Otóż, jeżeli gramy o coś- zawsze oddany wszystko, żeby wygrać! WSZYSTKO!!!

Osobiście jestem to w stanie zrozumieć jedynie w wyjątkowych sytuacjach, a w takich właśnie często znajduje sie Barca.

Nie jestem pewny czy sposób w jaki postaram się to objaśnić do was trafi, ale spróbować nie zaszkodzi- więc zobrazuje to tak:

Drużyna "A" gra z drużyną "B", obie pragną za wszelką cenę wygrać. Drużyna "A" jak i drużyna "B" oprócz samej gry starają sie także ułatwić sobie zdobycie bramki na różne sposoby. Jednak do tej pory to drużyna "A" okazywała się skuteczniejsza- mianowicie ich zaczepki słowne były bardziej dokuczliwe, gdy sędzia nie widział lubili sobie od czasu do czasu uderzyć łokciem czy kolanem zawodnika z drużyny "B". Więc drużyna "B" będąc bezradna, gdyż przeciwnik często dokuczał głupimi odzywkami czy też dyskretnie uderzał, szczypał, popychał, przytrzymywał, za co niejednokrotnie powinna pojawić sie kartka postanowiła, że jak nie siłą to sposobem i wcale tego nie popieram ale w niektórych wypadkach wręcz szyderczo się cieszę, że za te wszystkie zaczepki, które nic nie dały, bo okazały się marną prowokacją z drugiej strony widzimy zamarkowany upadek, którego rezultatem jest bramka.

Teraz dla jasności jeszcze raz podkreśle: NIE POPIERAM TAKIEGO ZACHOWANIA!!! Ale w naturze wszystko się wyrównuje dlatego czasem może nie tyle uważam takie aktorstwo za słuszne co zrobione poprostu w odpowiednim momencie.

Ponownie pójdę w kierunku słów o akapit wyżej, a mianowicie: "w naturze wszystko się wyrównuje". Chodzi mi o to, że nie wiem czy zauważyliście, ale Barca odpowiada takimi zagrywkami aktorskimi tylko wtedy, gdy wcześniej drużyna przeciwna sprowokuje, o czym już pisałem. NIGDY BEZ POWODU!!!

Teraz tylko pozostaje czekać na komentarze typu: "w dupie byłeś, gówno widziałeś", bądź: "jasne... każda wymówka jest dobra" od dzieci, które nigdy nie zagrały i prawdopodobnie nigdy nie zagrają meczu na jakimś w miarę polskich możliwości dobrym poziomie. Do tego zalogowani tylko po to, żeby właśnie dodawać takie daremne komentarze z kilkoma już nabitymi na koncie!!!

Dziękuje.
dodano: 10.10.2012, 21:44, #35 mariokempes
[link]
[link]
;]
dodano: 10.10.2012, 21:07, #36 wcasowic
Prince trochę mnie zmartwiłeś bo myślałem że Iniesta to spoko gość, szkoda że tak nisko upadł.
dodano: 10.10.2012, 20:59, #37 Prince
Nie no Iniesta wcale nie udaje

[link]
dodano: 10.10.2012, 20:45, #38 Grand_RM
Co prawda to prawda ale o Iniescie złego słowa nie można powiedzieć, wzorcowy gracz barcy, skupia się na grze a nie na dyskusjach z sędziami i udawania bulu
dodano: 10.10.2012, 19:22, #39 kgkg
Z całym szacunkiem, do moich przedmówców, ale jakiej odpowiedzi na to pytanie się spodziewaliście? Może twierdzącej?:P

Kto jak kto, ale Iniesta symulantem nie jest, niestety w przeciwieństwie do co poniektórych jego kolegów z zespołu i innych "wielkich" piłkarzy...
dodano: 10.10.2012, 19:06, #40 matibbb3
[link]
tyle w temacie
dodano: 10.10.2012, 18:32, #41 wcasowic
Jasne jasne i kogo wy tu próbujecie oszukać, siebie?
Zobacz także

Najnowsze aktualności

[x]Informujemy, że ta strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z polityką plików cookies. W każdym czasie możesz określić w swojej przeglądarce warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies.